به مناسبت ولادت حضرت عیسی (ع) وآغاز سال نو میلادی، نمایشگاهی از کتاب‌های خارجی با موضوع اسلام و مسیحیت و زندگانی حضرت عیسی بن مریم (ع) در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شده است.

نمایشگاه کتاب‌های خارجی اسلام و مسیحیت در کتابخانه آستان قدس رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان‌ قدس ‌رضوی گفت: در این نمایشگاه بیش از  110 عنوان به زبانهای مختلف از جمله انگلیسی، اردو، فرانسه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
محمد جواد قوی افزود: این نمایشگاه که از مجموعه منحصر به فرد کتابخانه تخصصی زبانهای خارجی انتخاب شده است از نظر علمی و فرهنگی و پژوهشی در نزد محققان و علاقه مندان به موضوع اسلام و مسیحیت دارای اهمیت فراوان می باشد.
وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی با مجموعه کتابهای خطی و چاپ سنگی و چاپی منحصر به فرد دارای گنجینه غنی منابع مطالعاتی در موضوع اسلام و مسیحیت دارد، گفت: کتابخانه تخصصی زبان‌های خارجی دارای بیش از108 هزار کتاب چاپی به 91 زبان زنده دنیا است که در بین محققان، دانش‌پژوهان و زبان‌شناسان از اهمیت فراوانی برخوردار است.
نمایشگاه کتاب‌های خارجی با موضوع اسلام و مسیحیت و زندگانی حضرت عیسی بن مریم (ع) تا 12 دی‌ از ساعت 7:15 تا19 در محل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی پذیرای عموم علاقه مندان به آثار فرهنگی می باشد.
انتهای پیام// م.م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.