هفته پایانی لیگ برتر شطرنج به دلیل حضور دو نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی زنان جهان به میزبانی تیم سایپا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛هفته پایانی لیگ برتر شطرنج که قرار بود قرار بود 19 تا 22 بهمن ماه در گیلان برگزار شود به تاریخ 17 تا 20 همین ماه در یکی از شهرهای  تهران تغییر کرد.

همزمان با برگزاری دور چهارم و پایانی لیگ برتر شطرنج مسابقات قهرمانی شطرنج زنان جهان نیز در تهران برگزار می شود و فدراسیون برای اینکه سارا خادم الشریعه و آتوسا پورکاشیان ،دو نماینده شطرنج ایران در این رقابت ها بدون دغدغه حاضر شوند تاریخ لیگ برتر را نیز را تغییر داد. 

مسعود نامور دبیر کمیته مسابقات لیگ  شطرنج در باره تغییر میزبانی هفته پایانی رقابت ها به خبرنگار ما گفت:فدراسیون شطرنج طبق هماهنگی با مسئولان تیم های حاضر در لیگ برتر هفته پایانی لیگ را در تهران برگزار می کند.

وی افزود:میزبان هفته پایانی ، تیم سایپا است البته برگزاری این رقابت ها در تهران هنوز قطعی نیست چون امکان دارد مرحله چهارم لیگ در یکی از شهرهای اطراف تهران انجام شود.

دبیر کمیته لیگ شطرنج بیان کرد:مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی زنان جهان نیز 22 بهمن ماه برگزار می شود که دو نماینده کشورمان در این رقابت ها شرکت می کنند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار