سروزير ارشد استان‌های شرق سريلانكا به مازندران سفر می كند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حسن خيريانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران گفت : نظير احمد سروزير استانهای شرق سريلانكا در رأس يك هيأت 8 نفره سه شنبه هفتم دی وارد مازندران می شود.


وی افزود : در جريان اين سفر چهار روزه وزير كشاورزی ، رئيس شورای استانی و نماينده بخش خصوصی استان شرقی سريلانكا نيز سروزير استانهای شرقی سريلانكلا را همراهی خواهند كرد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران گفت :مذاكره با استاندار مازندران و بازديد برخی از واحدهای توليدی و صنعتی و كشاورزی ، حضور و سخنرانی در جمع فعالان اقتصادی و تجار و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی استان مازندران از جمله برنامه های سروزير استانهای شرقی سريلانكا و هيأت همراه وی خواهد بود.


حسن خيريانپور افزود: با توجه به ظرفيتها و علاقمندی طرفين در جريان اين سفر در خصوص گردشگری ، امور دام و لبنيات و ماكيان ، صنعت ساختمان و راه آهن و ساخت و توليد قايق و كشتی های كوچك ، صنايع روستايی ، صنعت ماهيگيری ، كشت فرا سرزمينی ، تبادل اطلاعات و تكنولوژی و دانش فنی در بخش كشاورزی و صنايع تبديلی و غذايی و گسترش روابط تجاری و اولويتهای سرمايه گذاری و افزايش حجم مبادلات بحث وتبادل نظر و مذاكره خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار