قم؛

دعوت برای حضور گسترده در یوم الله 9 دی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم دراطلاعیه ای از مردم برای حضور پرشور و انقلابی ردر آیین هایی که به مناسبت دهه بصیرت برگزار می شود دعوت کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ دراین اطلاعیه ای آمده است این حماسه ماندگار یوم‌ الله نهم دی ‌ماه بی ‌نظیرترین حرکت خودجوش مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت و صیانت از نظام مقدس اسلامی بود که برگ زرین دیگری ازبصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی را در صحیفه افتخارهای تاریخ مبارزه های مردم فهیم و زمان‌شناس ایران اسلامی رقم زد.
در این اطلاعیه آمده است: حماسه بی ‌بدیل یوم‌الله نهم دی ‌ماه سال 1388 نماد عینی تجلی دست قدرت الهی،حرکت عظیم و توفنده‌ای باانگیزه کاملا خدایی و روز نمایش حضور پرشور و عاشورایی امت ولایتمدار در عرصه مجاهدت فداکارانه، روز نَه گفتن ملت همیشه حاضر در صحنه ایران به سران نگون‌بخت داخلی فتنه و اربابانشان اعم از نظام سلطه و استکبار و آری مجدد گفتن به نظام دینی و بیعتی دوباره با آرمان‌های والای احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی(ره) و قافله سالار بصیرت، امام المسلمین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مدظله‌العالی» بود.
در ادامه آمده است که حفظ و زنده نگه‌داشتن یوم الله 9 دی با هدف تداوم روحیه انقلابی و فتنه ‌ستیزی وظیفه دینی و انقلابی همگان است لذا در همین رابطه آحاد امت سلحشور و دانش‌آموخته مکتب انسان‌ساز غدیر و عاشورا را به حضور پرشور در آیین هایی که از هشتم تا نوزدهم دی‌ماه با عنوان بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت خاصه تجمع باشکوه و مراسم ذیل‌الذکر دعوت کرده و اداء ‌دین نشات گرفته از باورهای دینی و انقلابی در این مقطع حساس را انتظار دارد. تجمع ساعت 10صبح روز چهارشنبه هشتم دی‌ماه با حضور حماسی استادان، فضلا،‌ طلبه های علوم دینی و دیگر قشرهای بصیر و بسیجی شهر خون و قیام در پایگاه فقاهت و مرجعیت، مدرسه مبارکه فیضیه با سخنرانی آیت‌ الله سیدهاشم حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه و مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.
اطلاعیه ادامه یافته است: آیین بزرگداشتی نیز با حضور زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، بعد از فریضه عشا، نهم دی‌ ماه در شبستان حضرت امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) ترتیب می یابد.

انتهای پیام/ ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.