نعمتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

9 دی حماسه اثبات حقانیت نظام بود/ مردم در آن روز ندای رهبری را لبیک گفتند+فیلم

نماینده مردم تهران گفت: 9 دی صحنه حضور حماسی مردم برای اثبات حقانیت نظام بود.

9 دی حماسه اثبات حقانیت نظام بود/ مردم در آن روز ندای رهبری را لبیک گفتند
بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی گفت: نظام ما نظامی متعلق به مردم است.

وی با بیان اینکه مردم ما تحت زعامت ولایت فقیه کارشان را پیش‌ می‌برند، افزود: بعضا در مقاطعی ممکن است مشکلی در کشور پیش بیاید اما آنچه مهم است این است که که مردم با جان خود به دنبال حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب هستند.

عضو فراکسیون مستقلان ولایی تاکید کرد: معتقدم 9 دی روزی بود که مردم به ندای مقام معظم رهبری که همواره فصل‌الخطاب بوده‌اند، لبیک گفتند و در پی آن حرکت عظیم 9 دی را شکل دادند.

نعمتی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حماسه 9 دی چه پاسخی را به استکبار مخابره می‌کند، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در 37 سال گذشته هیچگاه به دنبال این نبودند که کشور ما روی آسایش به خود ببیند.

وی افزود: دشمنان همواره سعی کردند از اوایل انقلاب به مسائل قومی و در ادامه با موضوع فرهنگ‌ها و ترورها با ایران خصومت ورزی کنند که بنده معتقدم مسائل رخ داده پس از انتخابات سال 88 هم از همین جنس خصومت‌ورزی بود.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه دشمنان انقلاب پس از انتخابات سال 88 به دنبال فرصتی برای سواستفاده بودند، گفت: دشمنان پس از انتخابات سال 88 نظام قصد داشتند مردم را مقابل هم قرار دهند که خوشبختانه مردم با بصیرت ما با این مسئله مقابله کردند

این نماینده مجلس با بیان اینکه ما باید طبق فرمایشات حضرت امام به وحدت کلمه برسیم، اظهار داشت: ما باید به دنبال این باشیم تا به رغم همه تفاوت‌های سلیقه‌ای در اداره کشور و نظام، در کنار هم فعالیت کنیم.

نعمتی در ادامه تاکید کرد: معتقدم 9 دی صحنه حضور حماسی مردم برای اثبات حقانیت نظام بود.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۹ دی ۱۴۰۲
باشگاه خبرنگران جوان این خبر در سال95 منتشر شده بود چرا دورباهر الان ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۰۱:۲۴ ۰۷ دی ۱۳۹۵
سلام:درحقیقت" قیام" تاریخی 9دیماه ملتمان پیامها والبته نیزدارای پیامدهای چندوجهی بودکه درراس همه گویای" نه بزرگ"گفتن به فریبخوردگان نظام سلطه گری واستکباربه ریاست امریکای جنایتکاربودکه همه امکانات خودرادرنوعی" جنگ احزاب"گروهکهای نفاق وسلطنتی وبهاییت ووهابیت وبخشی ازاصلاح طلب نماها(لیبرالهای غربگرا وتندروهای دینگریزولاییک)علیه اسلام مظلوم به میدان آورده بودندتااورابانوعی "کودتای نرم افزاری" برای همیشه اگربتوانندبقول امام راحل(ره)"قرنها"بمیرانندویااقلاباحصرومحدودیت جغرافیایی ازبالندگی او جلوگیری کنند!که خداوندنورآنرانگذاشت خاموش شودهمچنانکه رخداداسلام وانقلاب همچون انفجارنوربوده اند.
آخرین اخبار