آغاز همایش مدرسه بین المللی مدیریت مصرف انرژی در تبریز

معاون هماهنگی شرکت توانیر گفت: به ازای هر یک درصد کاهش تلفات انرژی در شبکه های سراسری برق 6هزار میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی حاصل می شود..

آغاز همایش مدرسه بین المللی مدیریت مصرف انرژی در تبریزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حقی فام امروز در مراسم آغازین همایش مدرسه بین المللی مدیریت مصرف انرژی در دانشگاه تبریز افزود: باتلاش کارشناسان صنعت برق کشور در دوسال و نیم گذشته تلفات انرژی از 15 و 7 دهم درصد به 11 درصد کاهش یافته است که نتایج حاصل از آن برای اقتصاد کشور چشمگیر است..
وی باتاکید براینکه در سال جاری با اجرای طرح پیک سایی بیش از 3هزار مگاوات انرژی برق مدیریت مصرف شده است ، افزود: امسال برای جلوگیری از خاموشی بایستی به ارزش حدود 100هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری برای تولید و توزیع انرژی برق صورت می گرفت که این موضوع با مدیریت مصرف و مشارکت مردم و واحد های صنعتی میسر شد.
حقی فام افزود: دولت در سال های اخیر اهتمام جدی برای توسعه فرهنگ مصرف انرژی انجام داده که طرح اصلاح نظام تعرفه ای و نظام های تشویقی از آن جمله است..
مدیر عامل شرکت توزیع برق تبریز هم درباره این همایش گفت:در  این همایش سه روزه کارشناسان صنعت برق و استادان و محققان برق دانشگاه های کشور و همچنین چند تن از اساتید دانشگاه های جهان که در زمینه انرژی برق فعال هستند ،آخرین روش های بهینه سازی مصرف برق را بررسی می کنند.
میلانی افزود: بازرسی انرژی بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی در بخش صنایع، معیارهای مصرف انرژی در صنایع، ارائه راهکارهای بهینه سازی و توجه به خط تولید حین خرید، طراحی و مدل سازی برنامه های مدیریت مصرف، شبکه های هوشمند با نفوذ بالای منابع انرژی تجدید پذیر، مطالعات پایایی در سیستم های قدرت از موضوعات سخنرانی های این همایش است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.