معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: نتایج قرعه کشی شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان عصر امروز در سایت لبیک قابل مشاهده است.

نتایج قرعه کشی شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان عصر امروز در سایت لبیکمحمد زارع معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ثبت نام عتبات دانشگاهیان از ۲۱ آذر ماه در سایت لبیک آغاز شد و تا ساعت ۲۴ روز ۵ دی ماه ادامه یافت و در این مدت، بیش از ۸۲ هزار نفر برای اعزام این دوره ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: نتایج نهایی قرعه کشی امروز سه شنبه ۷ دی ماه از سایت لبیک و ارسال پیامک به اطلاع زائرین  می رسد.

 معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: متقاضیان می توانند از عصر امروز با مراجعه به لینک مشاهده نتایج قرعه کشی و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند.

زارع افزود: دانشجویانی که در قرعه کشی به صورت نفرات اصلی و ذخیره معرفی می شوند، می توانند از امروز ۷ دی ماه، ثبت نام خود را در سایت لبیک نهایی کنند، چون عدم ثبت نام نهایی به منزله انصراف از اعزام تلقی شده و نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

وی یادآورشد: در این دوره بیش از ۱۶ هزار نفر از دانشگاهیان کشور از اول بهمن لغایت اردیبهشت ماه سال آینده به عتبات عالیات اعزام می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۱:۵۶ ۰۹ دی ۱۳۹۵
سلام
ژس اعلام نتایج کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۰:۴۲ ۰۸ دی ۱۳۹۵
سلام ببخشید داخل سایت نوشته بود که برا زوجهایی که میخوان زندگی شون رو توی کربلا شروع کنن قرعه کشی نداره که پس چرا ما نتیجه رو نگاه کردیم گفتن که اسم ما در نیومده