رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان خبر داد.

محمد رضا فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: متقاضیان می توانند نتایج قرعه کشی در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده نمایند. 

وی ادامه داد: متقاضیانی که نامشان به عنوان زائر اصلی یا ذخیره اعلام نشده است، در دوره های بعدی اعزام را می توانند مشرف شوند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: دانشجویانی هم که به عنوان زائر اصلی یا ذخیره اعلام شده اند، می بایست تا تاریخ ۱۳ دی ماه اقدام به نهایی کردن ثبت نام در سامانه عتبات نمایند، بدیهی است نهایی نشدن ثبت نام تا تاریخ مذکور به معنای انصراف می باشد و زائرین ذخیره جایگزین می شوند.

فقیهی گفت: آن دسته از ثبت نام کنندگانی که نام آنها به عنوان زائر اصلی یا ذخیره انتخاب نشده اند در اولویت های کسانی هستند که انصراف می دهند. 

وی تصریح کرد: ثبت نام از متقاضیان تشرف به عتبات دانشگاهیان از ۲۱ آذرماه در سایت لبیک آغاز و تا ۵ دی ماه ادامه داشت که در این مدت بیش از ۸۲ هزار نفر از دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات در سایت لبیک ثبت نام کردند. 

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآورشد: در شانزدهمین دوره از عتبات دانشگاهیان که از اول بهمن تا اردیبهشت ماه سال 96 به طول می انجامد، 16 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به کربلا اعزام می شوند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.