رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان گفت: در آینده کلنگ احداث ورزشگاه بزرگ فلاورجان به زمین خواهد خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رحمان رئیسی  با اشاره به مدتی که این مسئولیت را برعهده داشته است، اظهار کرد: در این مدت تمام مسؤولان شهرستان حمایت خوبی را از ورزش داشته و قول همکاری برای پیشبرد اهداف ورزش در شهرستان داده‌اند.

وی افزود: نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در این مدت، حمایت خوبی از ورزش داشته و با هماهنگی وی، دیداری را با معاون وزیر ورزش و جوانان در محل این وزارت‌خانه داشتیم که خوشبختانه نتایج خوبی برای ورزش شهرستان به همراه داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان با اشاره به مشکل این شهرستان به دلیل نداشتن سالن استاندارد چند منظوره یادآور شد: بزودی با حمایت نماینده شهرستان، کلنگ احداث سالن سه هزار نفری در  مرکز شهرستان به زمین خواهد خورد و امیدوار هستیم با همکاری سایر مسؤولان و فرمانداری شهرستان، این سالن تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به کمک مالی و تجهیزاتی در آینده به هیأت‌های ورزشی شهرستان فلاورجان، بیان کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس، کمک‌هایی از وزارت ورزش برای تجهیز هیأت‌های ورزشی صورت گرفته و تا پایان سال جاری تلاش می‌کنیم از نظر مالی هیأت‌های ورزشی را پوشش بدهیم.

رئیسی  ادامه داد: هیأت‌های ورزشی شهرستان فلاورجان، باید نسبت به ارائه عملکرد سال ۹۵ و تقویم سال ۹۶ تا پایان بهمن‌ ماه سال جاری اقدام کنند تا در لیست تخصیص بودجه قرار بگیرند.

این مقام مسؤول تأکید کرد: برخی از هیأت‌های ورزشی تنها نام هیأت را یدک می‌کشند زیرا در مدتی که مسئولیت ورزش شهرستان فلاورجان را برعهده گرفته‌ام، در اداره ورزش و جوانان حضور نیافته‌اند اما تلاش می‌کنیم تمام هیأت‌های ورزشی شهرستان را فعال کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار