مشهد؛

فعال کردن وابستگان و عوامل فتنه۸۸ امید دشمن برای نفوذ در انتخابات آینده

امام جمعه اهل سنت بخش سمیع آباد تربت جام گفت: حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران نشان می‌دهد نظام سلطه و استکبار پس از شکست در عرصه‌ مقابله سخت به مقابله نرم و تمرکز به تهاجم فرهنگی معطوف ساخته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛مولوی امان الله برزگر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان افزود: تحلیل و بررسی عملکرد شیطانی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، همراهان اروپایی و منطقه‌ای آن پیرامون فتنه سال ۸۸ نشان می دهد آنها باظرفیت‌سازی و سازماندهی ابزارهای مالی، رسانه‌ای و عوامل داخلی به دنبال "تضعیف ولایت فقیه”، "ایجاد شکاف بین مردم و نظام”، "حذف سپاه و بسیج و نیروهای وفادار به انقلاب و رهبری” بودند.

وی خاطر نشان کرد: سکوت برخی خواص و شخصیت‌های مرجع و تأثیرگذار ملی در قبال ظلم به نظام و ادعای تقلب در انتخابات و ایجاد فتنه ۸۸ با حماسه اعجاب آور و عاشورایی نه دی و راهپیمایی میلیونی و خودجوش ملت ولایت مدار شکست دیگری بر اردوگاه شیطان بزرگ و ضد انقلاب داخلی و خارجی تحمیل شد.

امام جمعه سمیع آباد تصریح کرد: عرصه‌ی "انتخابات آینده” به عنوان یکی از مهم ترین انتخابات سیاسی کشور، دشمن را به اثرگذاری بر فرایند آینده سیاسی ایران اسلامی از طریق فعال سازی وابستگان و عوامل فتنه ۸۸ به مثابه‌ سر پل نفوذ امیدوار ساخته است.

وی گفت: بر همه‌ دلسوزان و جریان‌های سیاسی جبهه‌ی انقلاب اسلامی لازم است تا با روشنگری‌نقشه دشمن در این عرصه و بازخوانی فتنه ۸۸ و چرایی خلق حماسه تاریخ نه دیماه برای واکسینه کردن کشور به ویژه پروژه‌ی نفوذ نیاز ضروری امروز و فردای میهن اسلامی می باشد.

انتهای پیام//س.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.