یوم الله نه دی روز تجلی قدرت خدا و اراده اُمت در حمایت از امام زمان بود،که درآینه "ولایت فقیه " تبلور یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فرمانده سپاه تربت جام با بیان این مطلب گفت: مردم ایران اسلامی با حضور در صحنه خواستار اشد مجازات سران فتنه شدند و در خروشی عظیم خط بطلانی بر جریان غرب‌گرای و فتنه ها کشیدند.

ابوطالب جوان با اشاره به آیه 108 سوره یوسف خاطر نشان کرد: حماسه نه دی یکی ازمهمترین اتفاقات تاریخی انقلاب اسلامی ایران است که نقاب از چهره بی ‌بصیرت‌ها، ساکتین و خائنین فتنه ۸۸ برداشت.

فرمانده سپاه تربت جام دشمن شناسی را ضرورتی اجتناب ناپذیر برشمرد و ادامه داد: سران فتنه با زیر پا گذاشتن عزت و شرف ملی موجب کُند شدن مسیر پیشرفت اقتصادی، فرهنگی و... کشور شدند و برخی سعی دارند اندیشه به اغما رفته فتنه‌گران را احیا کنند.

او با بیان این مطلب که انزجار مردم از فتنه گران خاموش شدنی نیست اظهار داشت: امروز برخی حامیان اصلی فتنه دَم از حق الناس می زند و شعار رفع حصر سر می‌دهند.

جوان ادامه داد: فتنه گران درسال ۸۸ با عبور از خط قرمز های اصلی نظام حقوق همه ملت را پایمال کردند و اگر رأفت نظام و رهبری شامل آنان نمی شد سرنوشتشان به گونه دیگری بود.

فرمانده سپاه تربت جام از فقدان "بصیرت" در برخی مدیران که راهبرد تقابل با آمریکا در آنان به همزیستی و تعامل بَدل شده است ابراز تأسف کرد و خاطرذ نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با رهبری داهیانه فرمانده معظم کل قوا ، کشور را از گردنه های خطرناک به ‌سلامت عبور و در مسیر اصلی انقلاب و عزت ملی هدایت شد.

او باتوجه به فتنه های مختلف در طول تاریخ و از هم گسستگی مردم در برخورد با این حرکتها عنوان کرد: مردم ولایت مدار ایران در آزمون فتنه 88 نمره قبولی گرفتند ولی بعضی از خواص مردود شدند.

جوان تاکید کرد: فتنه گران به سر کردگی استکبار جهانی وعوامل نفوذی درپی ساقط کردن نظام اسلامی بودند که با بصیرت و هوشیاری مردم موفق نشدند.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.