نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: دفاع مقدس، دشمنان خارجی و حماسه'9دی'، دشمنان داخلی را از تعرض به انقلاب ناامید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد  در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان گفت: '9 دی' که به شایستگی 'روز بصیرت و میثاق با ولایت' نامگذاری شد، باید همواره در تاریخ انقلاب اسلامی ایران زنده بماند.
عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: پس از انتخابات سال 1388 و اعلام نتایج شمارش آرا، کسانی که پیروز انتخاب نشده بودند، خارج از چارچوب قانون، به تحریک اذهان عمومی اقدام کردند و احساسات عده ای را با شعار 'تقلب در انتخابات' به بازیچه گرفتند.
آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: عده ای شاید در ابتدا از آنها طرفداری می کردند زیرا تصورشان این بود که حقشان ضایع شده است اما پس از اینکه دست های پشت پرده نمایان و به مراسم و عزاداران حسینی هتک حرمت شد، دیگر بر کسی پوشیده نماند که این اقدام ها برنامه ریزی شده است و هدفی جز براندازی نظام ندارد.
وی حمایت از سران فتنه را نتیجه کور باطنی و بی بصیرتی برخی افراد خواند و گفت: کسانی که زمزمه آزادی آنها را سر می دهند باید بدانند که همین حالا هم برخی از ملاحظات سیاسی و رأفت اسلامی شامل حال آنها شده است درغیر اینصورت اگر پای محاکمه پیش بیاید عوامل فتنه به حکم مفسد فی الارض، حکمی جز اعدام ندارند.
وی افزود: بصیرتی که مردم ایران در 9دی سال 88 از خود نشان دادند، دشمنان داخلی را شکست داد و پس از آن اگر کسی ذره ای عقل داشته باشد، فکر دشمنی با ملت را در سر نگه نمی دارد.
آیت الله طباطبایی نژاد در پاسخ به برخی که انقلاب را مقطعی می دانند و می گویند انقلاب به پایان رسیده است، گفت: انقلاب در لغت به معنای برگشت و زیر و رو کردن و در اصطلاح سیاسی به معنای شورش یا کودتایی است که عده ای را برمی دارند و دیگری را برجای آنها می گذارند.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، یک تحول دینی بود، زیرا دین ما به انحراف رفته و اسلام ما، اسلام آمریکایی شده بود که با انقلاب خود به اسلام ناب محمدی(ص) بازگشتیم و باید همواره نیز آن را حفظ و ترویج کنیم.
نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، دستاوردهای انقلاب ایران را یادآور شد و گفت: قانون اساسی اسلامی، رهبری اسلامی و استکبارستیزی، سه دستاورد اصلی انقلاب ماست که باید نه تنها آنها را حفظ کنیم بلکه باید نسل های آینده را نیز افرادی انقلابی تربیت کنیم تا آن را به صاحب اصلی آن برسانند.
در ابتدای این دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با ارائه گزارشی از فعالیت های کمیته های گرامیداشت 9دی و دهه فجر گفت: از 20 روز پیش این کمیته ها در شهرستان ها تشکیل شده و هماهنگی های لازم برای اجرای برنامه هایی در خور و شان این مناسبت ها صورت گرفته است.
جعفر عسگری، اجتماع عظیم مردمی در گرامیداشت روز 9دی، جلسه با وکلا و قضات با موضوع قانون گریزی فتنه گران و نشست بصیرتی روحانیون را از برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت 'روز بصیرت و میثاق با ولایت' اعلام کرد و گفت: جشن تکلیف بزرگ دانش آموزی، همایش شهدای مدافع حرم، نشست پیشگامان انقلاب و دیدار با مراجع تقلید از دیگر برنامه های این روز است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.