رئیس شورای شهرستان گلپایگان گفت: بی بصیری برخی خواص در سال ۸۸ شور انتخابات را دچار تنش کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی فیروزی رییس شورای شهرستان گلپایگان در جلسه این شورا که صبح امروز برگزار شد اظهار داشت: نه دی سال ۸۸روز بصیرت و آگاهی بود .

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم در بحث انتخابات بیان کرد: با بی بصیرتی برخی خواص در سال ۸۸ شور و مشارکت مردم در انتخابات دچار تنش شد.

فیروزی با اشاره به حضور پر شور مردم در حماسه نه دی گفت: مردم ایران از هوشیاری بالایی برخوردار هستند و علیرغم مشکلات بیکاری و فشار مالی ؛ هر زمان که لازم باشد پای انقلاب و نظام ایستاده اند و با حرکت خود نظام و انقلاب را بیمه کردند.

وی در ادامه با اشاره به مسئله حق آبه شهرستان عنوان کرد: چرا برخی از مسئولین از بیان اعداد و ارقام خودداری میکنند و چرا در این زمینه پاسخگو نیستند.

فیروزی ضمن گله از برخی از مسئولین گفت: ما مردم را به صبر و حل مسائل دعوت کردیم ولی چنانچه در خصوص حق آبه شهرستان حق مردم محقق نشود رییس شورای شهرستان پاسخگو نخواهد بود.

وی با اشاره به مصاحبه های صورت گرفته شده افزود: مسائل مطرح شده کاملا کارشناسی شده و مستند و مستدل می باشد و چنانچه مسئولی این مسائل را صحیح نمی داند آن را روشن و شفاف بیان کند.

رئیس شورای شهرستان در خاتمه افزود: شورای شهرستان با سابقه ۱۵ الی ۱۶ ساله در شهرستان فاقد مکان ثابت است و امکانات اولیه جهت دسترسی آسان مردم با شورای شهرستان از نیازهای اولیه این شورا می باشد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.