ساری،

فرمانداری محمودآباد و راه اندازی سامانه پیامکی

فرمانداری محمودآباد برای خدمت رسانی مطلوب به مردم سامانه پیامکی راه اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،محمد محتاطی مدیر روابط عمومی و حوزه دفتر فرماندار محمودآباد گفت: مردم هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود را به شماره 30007907744476 پیامک کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 50 پیام کوتاه از سوی شهروندان به این سامانه ارسال شد گفت: به منظور تکریم و جلب رضایت شهروندان محمودآبادی از ابتدای امسال بیش از 1300 نفر از شهروندان محمودآبادی با فرماندار و مدیران ادارات ملاقات حضوری داشتند.

وی گفت: درخواست اشتغال ،انشعاب برق و گاز ، دریافت تسهیلات بانکی و مساعدت مالی بیشترین موضوعات درخواستی افراد مراجعه کننده بود.

مدیر روابط عمومی و حوزه دفتر فرماندار محمودآباد گفت: به منظور ارزیابی خدمات ارائه شده و بررسی میزان تکریم ارباب رجوع از 10 اداره شهرستان نیز سرزده بازدید شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی شهرستان محمودآباد همچنین از برگزاری 15 برنامه ملاقات مردمی با اهالی روستاهای بخش مرکزی و سرخ رود شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: این برنامه ها بمنظور رسیدگی به مشکلات اهالی روستاها با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار و بخشداران و مدیران ادارات دستگاههای خدماتی در مساجد روستاها برگزار شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.