فرمانده انتظامی نکا از دستگیری ۳ عامل کلاهبرداری ۴۵۰ میلیارد ریالی به بهانه سرمایه گذاری مالی درقالب موسسه اعتباری ازشهروندان خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی نکا گفت: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه ۳ کلاهبردار در قالب سرمایه گذاری مالی (سبدگردانی و پرداخت سودی مازاد بر نرخ بانک) اقدام به کلاهبرداری و سپس متواری شده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی و پالایش سرنخ ها، پی بردند که متهمان به بهانه سرمایه گذاری مالی در یک موسسه مالی و اعتباری در شهرستان نکا اقدام به کلاهبرداری از ۸۰۰ شهروندان کرده اند.

فرمانده انتظامی نکا گفت: متهمان با تلاش ماموران شهرستان نکا، شناسایی و دستگیر، بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عزیزی ارزش کلاهبرداری کشف شده را حدود ۴۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و از شهروندان درخواست کرد: در زمان سرمایه گذاری در هر یک از موسسات مالی و اعتباری با تحقیقات کامل وارد عرصه کار زار شده و ضمن سرمایه گزاری در مراکز اعتباری معتبر و ترجیحا دولتی، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار