زاهدان؛

آموزش مهارتی محله محور گسترش آموزش ها را بدنبال دارد

مدیر کل دفتر توانمند سازی وزارت کار از پایگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای حاشیه شهر زاهدان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان، مدیر کل دفتر توانمند سازی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از پایگاه های آموزشی فنی و حرفه ای درحاشیه شهر زاهدان بازدید کرد و ارائه آموزشهای مهارتی به صورت محله محور را بهترین شیوه گسترش این آموزش ها در این مناطق عنوان کرد.   

تاج الدینی گفت: ارائه آموزشهای مهارتی در مناطق حاشیه ای به صورت محله محور از جمله به روز ترین استانداردهای دنیاست و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با دنبال کردن همین شیوه خواهد توانست در اشتغالزایی ساکنان این مناطق گام های موثری را بردارد .

وی خاطر نشان کرد: کشور در حال حاضر با انباشت دانش تئوری و دانشگاهی و فقدان افراد کارآفرین و تولیدکننده  روبروست و این مهم رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای است تا با گسترش دامنه آموزشهای مهارتی به رشد کار آفرینی و تولید در کشور کمک کند .

جهانتیغی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان بلوچستان نیز گفت: آموزش مهارتها به ساکنان سکونتگاه های غیر رسمی برای آنها اشتغال در مشاغل خرد و خانگی را به دنبال داشته و این مهم زمینه درآمد زایی و رفع بیکاری را برای ساکنان این مناطق بوجود آورده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار