سرپرست ریاست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: منتظرم تا هرچه زودتر ابلاغیه ریاست قمری را از سوی وزارت ورزش دریافت کنم و من هم به وزارتخانه برگردم و به کارم ادامه دهم.

 نصراله پریچهره در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص زمان مراسم تودیع و معارفه خسرو قمری به عنوان ریاست جدید فدراسیون خاطر نشان کرد: روز گذشته پیگیر این مسئله شدم اما برگزاری مراسم معارفه در فدراسیون حداقل به زمان یک هفته ای نیاز دارد تا خسرو قمری بتواند بر صندلی ریاست تکیه بزند و فعالیتش را آغاز کند.
 
وی افزود: منتظرم تا هرچه زودتر ابلاغیه ریاست قمری را از سوی وزارت ورزش و جوانان دریافت کنم و روز گذشته هم در این خصوص با نصراله سجادی مذاکره داشتم تا بتوانیم این مراسم را برگزار کنیم و من هم زودتر به وزارت خانه برگردم و کارم ادامه دهم، تصور می کنم شنبه بهترین فرصت برای برگزاری مراسم تودیع و معارفه است.
 
وی در خصوص تیم های ملی دوچرخه سواری عنوان کرد: اردو تیم های ملی دوچرخه سواری با حمایت سکینه الماسی و با حضور 25 رکابزن در رشته های استقامت و نیمه استقامت در عسلویه به مدت 20 روز برگزار می شود و همچنین اردو تیم پیست با حضور 4 رکابزن در بخش مردان و 2 رکابزن در بخش جوانان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار