مدیر کل امور زنان استانداری آذربایجان غربی تاکید کرد؛

ضرورت نوآوری در برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر

در برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر نوآوری و خلاقیت و جلوه های هنری مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛تاجفر در نخستین جلسه هماهنگی برنامه های کمیته زنان دهه فجر که امروز در استانداری برگزار شد ، به بیان رویکردها، سیاست ها ، خط مشی ها و اولویت های دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت : مشاوران و کارشناسان زنان دستگاههای اجرایی در برنامه ریزی و تنظیم این برنامه ها مشارکت لازم را در برنامه ریزی ها داشته و خلاقیت و نوآوری رو در نظر بگیرند .

وی با بیان اینکه باید نگاههای کلان نسبت به انقلاب اسلامی و اهداف و تثبیت آرمانهای آن داشته باشیم، افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای براندازی و توطئه چینی استفاده می کنند که هر بار با بصیرت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه خنثی می شود.

تاجفر ادامه داد : برای تثبیت اهداف و آرمانهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باید بیش از پیش از هر فرصتی برای معرفی و شناساندن انقلاب و ارکان آن به جهانیان استفاده شود .

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری در ادامه به بیان رویکردها و محورهای فرهنگی ، تبلیغی دهه فجر پرداخت و گفت: بصیرت افزایی ، امیدآفرینی دشمن شناسی، وحدت و همبستگی، خودباوری ، اقتصاد مقاومتی و الهام بخشی از مواردی است که باید در برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر به آن توجه شود .

در ادامه این جلسه کارشناسان و نمایندگان امور بانوان دستگاههای اجرایی به بیان برنامه های پیشنهادی خود در ایام الله دهه مبارک فجر پرداختند و مقرر شد این برنامه ها بصورت مکتوب برای جمع بندی و هماهنگ سازی به اداره کل امور زنان و خانواده استانداری ارسال شود.

غبارروبی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمانهای والای شهدا، دیدار با مادران و زنان شهدا و دلجویی از آنان، برگزاری برنامه های شاد ، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، هماهنگی و فراهم نمودن آزادسازی زندانیان زن جرایم غیر عمد ، برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی ، دیدار زنان با مسئولین استانی، معرفی و تجلیل از زنان کارآفرین و تعاونی های برتر زنان از جمله برنامه های پیشنهادی در این جلسه بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.