نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل از موافقت معاون رییس جمهور با پرداخت تامین اعتبار دو طرح بزرگ جاده ای منطقه و پرداخت دیون پروژه گلاب 2 در این دو شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد ساداتی نژاد، در گفتگو  با خبرنگاران پیگیری های انجام شده برای تامین اعتبار تکمیل طرح آبرسانی به کاشان و آران و بیدگل از زاینده رود با عنوان پروژه (گلاب 2) را تاکیدکرد و اظهار داشت: تامین بودجه لازم برای پرداخت دیون و مطالبات سال 94 پیمانکار این طرح به منظور اتمام و بهره برداری سریع تر از این پروژه، از جمله درخواست های مطرح‌شده از معاون رییس جمهور است.
وی افزود: در گفتگوها و مکاتباتی که با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در این رابطه انجام شد وی با درخواست تادیه و پرداخت دیون سال 94 پیمانکار طرح تونل گلاب 2 موافقت کرد.
به گفته وی،  با اتمام و تکمیل پروژه تونل گلاب 2 میزان آب انتقالی از زاینده رود به کاشان از 390 لیتر بر ثانیه فعلی،  به 1100 لیتر بر ثانیه افزایش می یابد.
نماینده کاشان و آران و بیدگل،همچنین از موافقت با تامین اعتبار مورد نیاز برای دو پروژه مهم جاده ای در منطقه کاشان و آران و بیدگل خبر داد.
دکتر ساداتی نژاد با اشاره به عدم اختصاص بودجه در سال 96 برای طرح کمربندی کاشان و آران و بیدگل و اتصال آن به جاده گرمسار  و اختصاص اعتبار ناکافی برای  بزرگراه کاشان - مشهد اردهال - برزک - ورکان - موته اظهار داشت: با پیگیری ها و مکاتبات انجام شده معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با تامین اعتبار این پروژه ها نیز در سال آینده موافقت کرد.
نماینده کاشان و آران و بیدگل در پایان خاطرنشان کرد : اجرایی شدن کامل این موافقت ها و پروژه ها منوط به پیگیری و همکاری مسئولین شهر و منطقه است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.