چیزی تا آغاز سال 2017 میلادی باقی نمانده و در این بین، بازار شایعات و خبرهای مربوط به اسمارت فون هایی که قرار است در این سال رونمایی شوند، داغ‌تر از گذشته دنبال می شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،چیزی تا آغاز سال 2017 میلادی باقی نمانده و در این بین، بازار شایعات و خبرهای مربوط به اسمارت فون هایی که قرار است در این سال رونمایی شوند، داغ‌تر از گذشته دنبال می شود. حال و بر اساس گزارش های رسیده از چین، شرک اپل قصد دارد تا با رونمایی از آیفونی ۵ اینچی و مجهز به دوربین دوگانه عمودی، سالی فراموش نشدنی را برای طرفداران برند خود رقم بزند. با تک شات همراه باشید.

اگرچه هنوز به طور دقیق مشخص نشده که چند از مدل آیفون در سال بعد معرفی خواهند شد، اما جدیدترین اطلاعات منتشر شده از رونمایی سه گوشی آیفون با شماره مدل های D20، D21 و D22 خبر می دهند.
 
گفته می شود که این مدل ها با نام های آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس روانه بازار خواهند شد که هنوز اطلاعاتی در خصوص نام مدل سوم به بیرون درز نکرده است. اما شنیده ها حاکی از این است که مدل سوم از نمایشگر 5 اینچی و مشخصاتی برابر با دو مدل ذکر شده که به ترتیب از نمایشگرهای 4.7 و 5.5 اینچی بهره می برند، برخوردار خواهد بود.
 
از طرفی دیگر، منابع خبری چینی ادعا کرده اند که مدل 5 اینچی آیفون سال بعد، به سیستم دوربین مشابه با آیفون ۷ پلاس امسال مجهز خواهد بود اما با این تفاوت که دروبین ها به جای آرایشی افقی، به صورت عمودی بر روی دستگاه تعبیه خواهند شد.
 
متاسفانه در این گزارش هیچ اشاره ای به مجهز بودن دو مدل دیگر آیفون های 2017 به چنین سیستم دوربین دوگانه ای نشده و باید منتظر ماند و به دنبال اطلاعاتی تکمیلی در خبرهای روزهای آتی بود.
 
منبع: اتاق خبر 24
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.