رییس سازمان نهضت سواد آموزی از توسعه همکاری با جهاد دانشگاهی برای مشارکت افراد در اردوهای جهادی و آموزش‌ها برای توانمند‌سازی نیروی انسانی خبرداد.

توسعه اردوهای جهادی برای نهضت سواد آموزی/توجه به توانمند سازی آموزشیاران
علی باقرزاده رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی و توسعه همکاری‌ها با ان عنوان کرد: این تفاهم نامه چند بخش داشته که یکی از موارد آن مشارکت جهاد برای همراه کردن افراد در اردوهای جهادی و همکاری دانشجویان در اجرای برنامه ها است. 
 
وی ادامه داد: علاوه بر این موضوع به بحث توانمندسازی نیروی انسانی توجه شده است و افراد می‌توانند به طور غیر حضوری از طریق پورتال این سازمان که سابقه خوبی در آموزش کارکنان داشته شرکت کنند. 
 
رئیس سازمان نهضت سواد آموزی عنوان کرد: این آموزش‌ها 126 ساعت در نظر گرفته شده که 44 ساعت به مباحث عمومی شامل انتخاب کتاب ، محتوا، درسنامه، فیلم و نریشن می‌پردازد و 82 ساعت مباحث تخصصی همچون انتخاب مدرسان واجد شرایط و نحوه تدریس را تحت پوشش قرار می‌دهد. 
 
باقرزاده با بیان اینکه فعالیت ضبط آموز‌شها در مراحل پایانی قرار دارد اظهار داشت: حدود یک ماه تا 45 روز آینده این فیلم‌های آموزشی روی سایت بارگذاری می‌شود. 
 
وی افزود: پس از مدتی 2 ماهه از افراد تحت آموزش آزمون گرفته می‌شود و در صورت قبولی امکان فعالیت از سال 96 برای آنها وجود دارد. 
 
باقرزاده یاد آور شد: این دوره‌ها فقط برای افرادی بوده که پیش از این با سازمان نهضت همکاری داشتند و پس از قبولی در این آزمون نیز با اخذ گواهینامه معتبر امکان فعالیت در مراکز مربوطه را دارند. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار