استاندار مازندران در پی درگذشت حاج علی‎اکبر باطبی پدر شهیدان علیرضا، حمیدرضا و عباسعلی باطبی پيام تسليتی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران در پی درگذشت حاج علیاکبر باطبی پدر شهیدان علیرضا، حمیدرضا و عباسعلی باطبی پيام تسليتی منتشر کرد.

متن پيام بدين شرح است:

بسمه تعالی

انالله و انا اليه راجعون

درگذشت حاج علیاکبر باطبی پدر شهیدان علیرضا، حمیدرضا و عباسعلی باطبی كه پس از تحمل يك دوره بيماری دعوت حق را لبيك گفته و به فرزندان برومندش پيوست، موجب تالم و تاثر گرديد.

پدران معظم شهدا الگوهای راستين وفاداری به آرمان هاي انقلاب اسلامی، حضرت امام خمينی(ره)، شهداي والامقام و اسوه ی پايداری در مسير ولايت فقيه و موجب عزت و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

شادروان حاج علیاکبر باطبی از جمله ی اين پدران عزت مند و انقلابی بود كه با تقديم عزيزترين گوهرهای حيات خويش به رسالت الهی و انقلابی خويش عمل نمود و در طول سال های پس از شهادت فرزندان دلبندش نيز با صبوری، مجاهدت و ايثار به صيانت از دستاوردهای ارزشمند شهدا همت گمارد.

اینجانب با نهایت تاثر و تالم، درگذشت حاج علیاکبر باطبی پدر مجاهد و نستوه سه شهید گرانقدر را که با بصیرت و استواری در سالهای پس از شهادت عزیزانشان در مسیر عشق، ارادت و دلدادگی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، درس ولایتمداری، ایمان و مجاهدت را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان به ويژه شهرستان بهشهر آموخت، تسلیت گفته، آمرزش و رضوان الهی برای آن زنده ياد و صبر جميل و اجر جزيل برای بازماندگان از خداوند سبحان مسالت داريم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.