نمایندگان مردم جویبار، قائمشهر، سوادکوه شمالی، سیمرغ و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی حادثه واژگونی مینی بوس را در پیامی جدا گانه تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید علی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت حادثه دیدگان واژگونی مینی بوس را تسلیت گفت.

در پیامش نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر حادثه دلخراش واژگونی خودرو و درگذشت تنی چند از عزیزان لاریمی مایه ی تاثر و تالم اینجانب گردید.

این مصیبت جانسوز را به عموم شهروندان جویباری علی الخصوص مردم صبور و ولایتمدار لاریم تسلیت عرض کرده ، برای درگذشتگان این حادثه دردناک علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال مسئلت می کنم .

همچنین عبدالله رضیان نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ مجلس شورای اسلامی نیز با صدور پیامی درگذشت حادثه دیدگان واژگونی مینی بوس را تسلیت گفت.
 
در پیامش آمده است :

انالله وانا الیه راجعون

هر چند حال و روز زمین و زمان بد است/یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است.

ضمن عرض تسلیت بابت شهادت امام غریب امام رضا (ع), با خبر شدیم روز گذشته هموطنان عزیزمان در اثر واژگونی خودرو از شهرستان جویبار اهالی مردم خوب و ولایی لاریم باعث حادثه دلخراش و دردآوری شده اند که باعث فوت چند تن از این عزیزان شده است.

ضمن ابراز همدردی با خانواده این عزیزان از خداوند منان می خواهیم این عزیزان تازه سفر کرده را همنشین با ائمه و اطهار بگرداند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار