مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بر گسترش ورزش همگانی در شهرستانها تاکیدکرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ شریعتی گفت: با رشد و توسعه حمل و نقل و زندگی ماشینی در عصر کنونی سرعت ابتلا به بیماری ها نیز افزایش یافته است که  با وجود این مشکلات نقش ورزش در سلامت جامعه بسیار مهم وضروری است و باید برای این موضوع برنامه ریزی شود تا ورزش برای عموم مردم فرهنگ سازی و استقبال حداکثری مردم از ورزش را شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: مهریز دارای پتانسیل و ظرفیت های خوبی در ورزش است که باید با برنامه ریزی خوب و صحیح از ظرفیت ها به خوبی در جهت ارتقاء و پیشرفت ورزش تلاش کرد.

وی با تاکید براینکه ورزش همگانی باید در سطح شهرستانها گسترش پیدا کند اظهار داشت: زندگی فعال و سبک زندگی همراه با ورزش، اثرات مهمی در جلوگیری از بیماری های مهم و شایع دارد و فرهنگ سازی مهم‌ترین راهکار نهادینه کردن ورزش در جامعه و در نتیجه کاهش هزینه‌های درمانی است.

شریعتی افزود : هیئت ‌های ورزشی نقش کلیدی در پیشرفت اهداف ورزش دارند لذا باید تلاش خود را برای ارتقای ورزش در رشته‌ های مختلف بیشتر کنند و ورزش مهریز باید از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه و پیشرفت استفاده کند تا بتواند بیش از پیش موفق باشد و روند رو به رشد منطقه تقویت شود.

فرماندار مهریز هم در این نشست گفت: ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی و جذب جوانان گامی مهم در مقابله با خطرات فرهنگی آنها محسوب می شود .

رستگاری افزود: در شهرستان مهریز ظرفیت های خوبی در ورزش های همگانی و قهرمانی  وجود دارد که با برنامه ریزی و فرهنگ سازی زمینه ارتقاء آن باید فراهم شود.

وی ادامه داد:  با برنامه‌ریزی مناسب و سرمایه‌گذاری هدفمند و حمایت‌های لازم، می‌توان شاهد حضور پررنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور شهرستان مهریز در عرصه رقابت‌های ملی و بین‌المللی بود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز با اهدا لوح سپاس از سیدمحمد رستگاری فرماندار مهریز تقدیر به عمل آمد.

همچنین از بازنشستگان اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز ، قهرمانان و روسای 12 هیات فعال برتر این شهرستان نیز تجلیل شد. 

این نشست با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ،سید محمد رستگاری فرماندار مهریز ، ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش و آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان، محمدحسن زارع رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز و جمعی از مسئولین و روسای هیات های ورزشی برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.