سرپرست تیم سپاهان گفت:اقدام غیرحرفه ای پرسپولیس بابت معرفی بازیکنان مدنظرش باعث از بین رفتن تمرکز خلیل زاده شده است.

اخوان: پرسپولیسی ها تمرکز خلیل زاده را از بین بردندمهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود:در حال حاضر فقط عبدی بازیکن استقلال خوزستان جذب کردیم و بعد از بازی جام حذفی مقابل نفت تهران لیست ورودی و خروجی بازیکنان را اعلام می کنیم. 

وی درباره وضعیت شجاع خلیل زاده تصریح کرد:این بازیکن با تیم سپاهان قرارداد دارد و تاکنون هم پیشنهادی از تیم پرسپولیس برای جذب این بازیکن دریافت نکردیم. همچنین ویسی مخالف جدایی این بازیکن است. به هر حال ما شجاع خلیل زاده را به هیچ عنوان از دست نمی دهیم و به این بازیکن نیاز داریم. 

اخوان درباره اینکه پرسپولیسی ها به طور رسمی خواهان خلیل زاده شدند، بیان کرد:به نظرم اقدام تیم پرسپولیس غیر حرفه ای است که با بازیکن مشغول بازی در جام حذفی مذاکره می کنند چرا که تمرکز بازیکن از بین می رود. به هر حال مسئولان پرسپولیس باید بعد از بازی جام حذفی نام خلیل زاده به عنوان بازیکن مدنظر برانکو را اعلام می کردند.  

سرپرست تیم سپاهان درباره وضعیت بهنام طیبی گفت:بازیکن استقلال خوزستان مدنظر ویسی است اما تکلیف این بازیکن بعد از بازی جام حذفی مشخص می شود. 
 
وی درباره جدایی پدرو هنریکه بیان کرد:این بازیکن نتوانست از لحاظ فنی نظر ویسی جلب کند و از تیم سپاهان به صورت توافقی جدا شد. هنریکه بازیکن حرفه ای است و بدون مشکلی قراردادش را فسخ کرد.

سرپرست تیم سپاهان در پایان خاطر نشان کرد:در حال حاضر تمرکز خود را معطوف به بازی جام حذفی مقابل نفت تهران کردیم و بعد از این بازی فعالیت خود را برای جذب بازیکنان مدنظر ویسی شروع می کنیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار