تیم ذوب‌آهن برای هت‌تریک حضور در فینال جام حذفی نیازمند غلبه بر تیم تراکتورسازی تبریز است، مأموریتی که این بار باید با سکانداری مجتبی حسینی به سرانجام برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در ادامه مسابقات مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگا‌ه‌های کشور، تیم ذوب‌آهن روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم تراکتورسازی تبریز است.

تیم ذوب‌آهن طی دو فصل گذشته قهرمانی در جام حذفی را به خود اختصاص داده است و به‌ عنوان مدافع قهرمانی، به دیدار تیم تراکتورسازی می‌رود که در این فصل با امیر قلعه نویی، هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی مدعی است.

ذوبی‌ها که با غلبه بر گسترش فولاد به جمع چهار تیم برتر جام حذفی راه پیدا کردند، برای رسیدن به فینال، باید دیگر تیم تبریزی را از دور مسابقات خارج کنند.

تیم ذوب‌آهن طی دو فصل گذشته با هدایت یحیی گل‌محمدی به دیدار فینال جام حذفی راه پیدا کرده اما این‌بار مجتبی حسینی این وظیفه را برعهده گرفته است و باید دید شاگرد می‌تواند راه استاد را ادامه بدهد یا خیر.

با توجه به این که تیم سپاهان روز جمعه با نفت تهران دیدار می‌کند، در صورت برتری زردها در این مسابقه، ذوبی‌ها نیز انگیزه مضاعفی برای رسیدن به فینال پیدا می‌کنند تا رؤیای فینال تمام اصفهانی محقق شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.