تور ایرانی تنیس روی میز مردان اراک امروز با انجام بازی های مرحله نیمه نهایی و فینال به پایان رسید.

پایان تور ایرانی در اراک/دومین قهرمانی پیاپی نیما عالمیانبه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، سومین دوره رقابت های تور ایرانی به میزبانی شهر اراک به پایان رسید و بار دیگر نیما عالمیان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. 

این رقابت ها که از تاریخ 7 دی به میزبانی شهر اراک با حضور بیش از 150 ورزشکار در حال برگزاری بود امروز با برگزاری دیدار رده بندی و فینال به پایان رسید تا قهرمان سومین تور ایرانی هم نیما عالمیان باشد. 

پیش از این نیما عالمیان توانسته بود در تور ایرانی نقش جهان هم به عنوان قهرمانی برسد. 


استعدادیابی:

یکی از ویژگی های برگزاری مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز کشور ایجاد شرایط مناسب برای رویارویی تمام بازیکنان کشور با برترین ها است. پیش از این به ندرت یک بازیکن معمولی می توانست با بهترین ها رقابت کند زیرا سیستم مسابقات به گونه ای بود که چنین امری امکان پذیر نبود. اما در مسابقات تور ایرانی فارغ از هر مسئله و راه های پر پیچ و خم ، بازیکنان معمولی هم حتی توانایی بازی با بهترین ها و تماشای بازی از نزدیک را دارند.

همچنین بازیکنان جوان بسیاری که بنا به دلیلی پیش از این نمی توانستند در مسابقات انتخابی تیم ملی حاضر شوند حالا می توانند با کسب عنوان در این رقابت ها به تیم ملی بروند. همچنین این موضوع باعث شده تا بازیکنان جوانی مانند امین احمدیان و نوید شمس با درخشش های پیاپی خود در سنین پایین در رتبه های بالا قرار بگیرند و شانس حضور در تیم ملی بزرگسالان را داشته باشند امری که پیش از این میسر نبود. 

علاوه بر آن تورهای ایرانی دارای جوایز نقدی و غیر نقدی است که با تمام مسابقات برگزار شده تفاوت دارد که همین نکته ای تاثیرگذار در ایجاد انگیزه است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار