امام جمعه نقده امروز در خطبه ها برای بار دوم اظهارات هشدار آمیزی درباره هرج و مرج در فضای مجازی خصوصا شبکه اجتماعی تلگرام مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام حیدریزاد در خطبه های امروز نماز جمعه نقده از حضور گرم و معنادار اقشار مختلف مردم و مسئولین در بزرگداشت حماسه ۹دی تقدیر کرد و گفت: دشمن شناسی، موقعیت شناسی و وظیفه شناسی از ویژگی های مردم ایران است و هر ملتی که این ویژگی ها را نداشته باشد یا نخبگان و رهبرش بصیر نباشد محکوم به اسارت در چنگال استعمار است.
 
خطیب جمعه نقده همچنین با هشدار نسبت به حاکم شدن هرج و مرج در فضای مجازی و خصوصا گروه ها و کانال های شبکه اجتماعی تلگرام خواستار رسیدگی مسئولان شد و افزود: نمیشود هر کس برای خودش کانال و گروه راه بیاندازد و با عدم رعایت موازین اخلاقی و اصولی به طرح مسائل اجتماعی سیاسی بپردازد و مردم را حساس کند.
 
حجت الاسلام حیدری زاد ادامه این روند در فضای مجازی را به ضرر همه و برخلاف وحدت ارزیابی کرد.
 
امام جمعه نقده تصریح کرد: مواجهه با فضای مجازی از نشانه های زندگی مدرن است و نمیشود آن را نادیده گرفت یا انکار کرد اما باید امنیت در آن حاکم شود.
 
وی در ادامه خطبه خود به چهار دهه مقاومت ملت ایران اشاره کرد و بشارت داد که در نتیجه این استقامت و در سایه رهبری فقیه، با تقوا، عادل و بصیر و همراهی ملت ولایتمدار امروز انقلاب اسلامی در حال ایفای نقش بی نظیر منطقه ای و جهانی است و جمهوری اسلامی را مقدمه حکومت عدل جهانی برشمرد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.