ام جمعه میاندوآب گفت: چرا وقتی از خائنان به بیت المال، مردم و انقلاب صحبت می شود عده ای زود بر آشفته می شوند؟ مگر ما اسمی از کسی می بریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه میاندوآب با اشاره حوادث فتنه سال88 و فتنه انگیزی فتنه گران، اظهار کرد: گناه فتنه گران نابخشودنی است چرا که به رای مردم تمکین نکرده و به آنها خیانت کردند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه فتنه گران در کشور تلاطم، ناامنی و اغتشاش ایجاد کردند، افزود: فتنه گران با اقدامات خود ناامنی، اغتشاش، دعوا راه انداختن، مضطرب ساختن ملت و ایجاد تلاطم و گرفتن آرامش عمومی و ثبات از ملت بودند که این گناه ها قابل گذشت نیست.

وی با بیان اینکه فتنه گران شیرینی انتخابات و حضور 85 درصدی مردم را به کام آنها تلخ کردند، گفت: هتک آبروی نظام در مقابل ملت ها در حالی که 85 درصد مردم واجد شرایط به صورت بی سابقه شرکت کرده بودند، از دیگر گناه نابخشودنی فتنه گران است.

حسن زاده با اشاره به اینکه تهمت به نظام اسلامی دیگر گناه نابخشودنی فتنه گران است، تصریح کرد: فتنه گران، دشمن شاد کن شدند و جبهه دشمنان را امیدوار کردند واین گناه نابخشودنی است در حالی که هر کس که عرق ایرانی اسلامی دارد به دنبال اقتدار ملت است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه سران فتنه بعد از فتنه انگیزی هایی که انجام گرفت، هیچ گاه از آشوبگران و معاندان تبری نجستند، اظهار کرد: دشمنان مانند آمریکا و اسرائیل اعلام آمادگی کردند تا از فتنه گران حمایت کنند ولی آنها تبری نکردند و از سوی دیگر فتنه گران به نظام و ملت و مردم هزینه تحمیل کردند و این گناه دیگر آنهاست.

وی به ضربه فتنه گران داخلی به نظام بعد از انتخابات سال 88 اشاره کرد و افزود: آنها به رای مردم تمکین نکرده و به اردو کشی خیابانی به رای مردم خیانت کرده و بر آن خدشه وارد ساختند و از سوی درگ هر کس از هر گروه و جناحی که باشد و اردوی کشی خیابانی راه بیاندازد، خائن به مردم است.

حسن زاده با بیان اینکه انتخابات مظهر اتحاد و وحدت امت در برابر دشمنان است، گفت: فتنه گران انتخابات را به عنوان مظهر اختلافات وانمود کرده و تلاش کردند تا مردم را در مقابل نظام قرار دارند ولی مردم با بصیرت خود در 9دی پاسخ محکمی به آنان دادند.

امام جمعه میاندوآب به حضور حماسی مردم در مراسم بزرگداشت 9 دی اشاره و تصریح کرد: مردم با حضور حماسی خود نشان دادند که ولایتمدار بوده و پای آرمان ها و ارزش ها ایستاده اند و مردم میاندوآب نیز با حضور پرشور خود نشان دادند که  ولایتمداری با روح میاندوآبی ها عجین شده است.

وی با اشاره به اینکه ملت ولایتمدار ایران اسلامی و به تبع آن  شهرستان میاندوآب در طول تاریخ انقلاب اسلامی در مقابل منافقان ایستادند، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه و بصیرت مردم فتنه ها را خاموش می کند و دشمن را عقب می راند و مردم با حضور حماسی خود خط بطلانی بر توطئه ها کشیده و دشمنان را ناکام ساخته اند.

حسن زاده با بیان اینکه  برخی از افراد هر انتقادی که می شود به خود می گیرند، افزود: چرا وقتی از خائنان به بیت المال و مردم و انقلاب صحبت می شود عده ای زود بر آشفته می شوند؟ مگر ما اسمی از کسی می بریم؟ اینکه امروز کارتن خواب داریم همه از تبعات تحمیل هزینه ها و اقدامات کسانی است که در سال 88 فتنه انگیزی کردند.

امام جمعه میاندوآب با انتقاد از توهین به مسئولان، گفت: کسانی که در فضای مجازی به مسئولان توهین می کنند، خائن هستند چرا که نقد با توهین تفاوت دارد و باید به رای مردم تمکین کرده و از آن تبعیت نمود.

وی با بیان اینکه اگر دشمن از ما تعریف کند، باید به خودمان شک کنیم، تصریح کرد: اختلاف سلیقه طبیعی است و اجانب حق ندارند تا در امور داخلی کشور ما دخالت کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.