مدیرعامل باشگاه باریج اسانس کاشان از دعوت والیبالیست دختر کاشانی به اردوی تیم ملی امید ایران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فاطمه حسیبی  اظهار کرد: ریحانه داورپناه به عنوان نخستین بانوی کاشانی به تیم ملی امید ایران برای حضور در بازی های آسیایی 2017 تایلند دعوت شد.

وی افزود: ریحانه داور پناه همراه با زهرا قنواتی و فاطمه احمدی سه والیبالیست از استان اصفهان هستند که به همراه 22 بازیکن دیگر از سراسر کشور به نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی امید بانوان که از پنجم بهمن ماه به مدت یک هفته در تهران برگزار می شود دعوت شده اند.

وی ادامه داد: دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان زیر 23 سال آسیا از اردیبهشت ماه سال آینده درکشور تایلند برگزار می شود و تیم ملی امید بانوان ایران خود را برای حضور در این رقابت ها آماده می کند.

حسیبی گفت: فاطمه عنایت دیگر بانوی والیبالیست کاشانی هم اکنون در سومین اردوی آماده سازی تیم ملی در کشور اسلوونی برای شرکت در دهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 18 سال آسیا که در اسفند ماه سالجاری در چین برگزار می شود حضور دارد.

مدیرعامل باشگاه باریج اسانس کاشان گفت: این بازیکنان دعوت شده به تیم ملی شاگردان آکادمی این باشگاه هستند و در حال حاضر 70 دختر والیبالیست در این آکادمی مشغول آموزش این رشته ورزشی می‌باشند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.