رئیس هیئت والیبال آمل از دعوت دو والیبالیست نوجوانان این شهرستان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان خبر داد.

حسن کوچک‌زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : رشته ورزشی والیبال یکی از رشته‌های مهیج و پرطرفدار در این شهرستان بوده که از دیرباز علاقه‌مندان و دوستداران خاص خود را داشته است.

وی یادآور شد: این رشته ورزشی طی چند سال گذشته با تیم داری بخش خصوصی در عرصه کشوری و بین‌المللی در این شهرستان خانواده‌های زیادی را ترغیب کرده تا فرزندان خود را روانه این رشته ورزشی کنند که حاصل آن دعوت والیبالیست‌های زیادی در هر دوره از اردوی رده‌های مختلف تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران است.

کوچک‌زاده گفت: حسین گنگرج و امیرحسین اسفندیار نیز نوجوانان والیبالیست این شهرستان هستند که به تازگی از سوی مربیان تیم ملی به دومین مرحله اردوی آماده‌سازی دعوت شده و در جمع 18 بازیکن حاضر در این مرحله جای گرفتند.

رئیس هیئت والیبال آمل با تاکید اینکه ملی‌پوشان نوجوان خود را برای آمادگی هرچه بیشتر برای حضوری قدرتمندانه در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال آسیا آماده می‌کنند، گفت: این اردو در مجموعه ورزشی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در تهران دنبال می‌شود./ب

برچسب ها: آمل ، والیبال ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.