فیلم «قیچی» به کارگردانی کریم لک زاده یکشنبه 12 دی ماه در فرهنگسرای ارسباران اکران، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش حوزه سینماگروه فرهنگیباشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم «قیچی» محصول 1394 به کارگردانی کریم لک‌زاده یکشنبه 12 دی ماه ساعت 18 با حضور عوامل در فرهنگسرای ارسباران اکران، نقد و بررسی می‌شود.

«قیچی» در جشنواره سال گذشته فجر در بخش هنر و تجربه به نمایش درآمد. این فیلم که در تهران و جزیره هرمز فیلمبرداری شده است، داستان فردی به نام راما است که برای رهایی از حکمی که ممکن است در آخرین دادگاه علیه‎اش صادر شود، تصمیم می‌گیرد در اولین فرصت به جنوب کشور برود و به هر نحوی که شده از کشور خارج شود.

لک زاده پیش از این نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های کوتاهی همچون «صبح کنار جاده»، «غم‌ها و غریزه‌ها»، «جنایت و مکافات»، «فرشته زرد»، «من آبادان رفتم جنگ»، «ژیلا» و «قمارباز» را برعهده داشته است.

کریم لک زاده (کارگردان و نویسنده فیلمنامه)، احسان فولادی فرد (تهیه‌کننده)، رضا عبیات (مدیر فیلمبرداری)، پویان شعله ور (تدوین)، رضا رزم (طراح صحنه و لباس)، حسنا خان‌محمدی (طراح چهره‌پردازی)، هادی معنوی‌پور (مدیر صدابرداری)، حسین قورچیان (صداگذار)،  فاطمه فرجی و محسن خیرآبادی (عکاس)، عباس غزالی، بهزاد دورانی، سروش صحت، محمدرضا داودنژاد، رابعه مدنی و سونیا سنجری عوامل و بازیگران این فیلم هستند.

کریم لک زاده (کارگردان) و کورش جاهد (منتقد و کارشناس سینما) و جمعی دیگر از عوامل و بازیگران فیلم مهمانان چهارصد و هجدهمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌
 
علاقه‌مندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند.



انتهای پیام/

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار