معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار اردبیل گفت: 230 طرح از طرحهای اقتصاد مقاومتی در اردبیل به بانکهای عامل معرفی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین وطن دوست که در جلسه ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی شهرستان اردبیل سخن می گفت افزود: تاکنون 194 طرح مورد پذیرش قرار گرفته و 37 طرح نیز پرداخت شد و 46 مورد در حال طی مراحل پرداخت می باشد که تاکنون 442 میلیارد تومان به این طرح ها پرداخت شده که بیشترشان باعث تثبیت اشتغال و یا ایجاد اشتغال شده و طرحها و کارخانه راکد را از حالت رکود در آورده است.

وی افزود: گروه نظارت استان با همکاری اداره کار و سایر ادارات مرتبط به طور منظم طرح ها و مراحل پرداخت تسهیلات را رصد می کنند افزود: هدف اقتصاد مقاومتی در امر تولید و توزیع مصرف، عدالت محوری، کاهش تورم، افزایش بهره وری رفع معضلات بیکاری و کاهش وابستگی به نفت و کاهش واردات از کشورهای بیگانه می باشد که در این راستا قدمهای مثبتی برداشته شده است.

وی برنامه اقتصاد مقاومتی را برای ارتقای توان مالی و افزایش بهره وری در 11 برنامه ملی و شاخص و 19 دستگاه اجرایی در کنار بانکها دانست و گفت: با همکاری دستگاههای اجرایی و بانکها باید در جهت نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.