اردبیل؛

سرمایه گذاران افسران گردان های اقتصادمقاومتی هستند

استاندار اردبیل گفت:سرمایه گذاران و مجریان طرح های تولیدی افسران گردان های اقتصادمقاومتی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، مجید خدابخش درسفر یکروزه خود به شهرستان نمینبا خانواده های معظم شهیدان نادر پرونده که در سال ۶۳در محل سرپل ذهاب به شهادت رسیده و شهید جاوید الاثر بهرام معانی که در منطقه عملیاتی سومار به مقام شهادت نایل آمده در روستای اورنج شهرستان نمین دیدار و از آنان دلجوئی کرد.

وی در جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نمین نیز حضور یافت در این جلسه مشکلات و موانع تولید و فعالیت7 واحد تولیدی و صنعتی نمین بررسی وراهکارهای حل موانع و مشکلات این واحدها بررسی و بر رفع آن قول مساعد داده شد.

استاندار اردبیل در این جلسه برمساعدت و همکاری جدی روسای دستگاه ها و بانک های عامل با سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاران و مجریان طرح های تولیدی افسران گردان های اقتصادمقاومتی هستند.

خدابخش با بیان اینکه تاکنون 242 میلیارد تومان به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت شده است اظهار داشت: فعال سازی مجدد واحدهای راکد و نیمه فعال استان و جلوگیری از رکود و تعطیلی احتمالی واحدهای فعال موجود و تثبیت اشتغال از جمله مزایای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان بوده است.

سرمایه گذاران افسران گردان های اقتصادمقاومتی هستند

وی در ابتدای سفر خود به شهرستان نمین، از تعدادی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیلبازدید کرد.

استاندار اردبیل نخست در واحد تولیدی قطعات برقی و الکترونیک خودروی شرکت الکترونیک پردازش سبلان اردبیل حضور یافت .

خدابخش گفت: دراین واحد تولیدی مولفه های اقتصاد مقاومتی عملی شده و علاوه بر جلوگیری از خروج ارز از کشور، اشتغال قابل توجه جدیدی نیز ایجاد شده و تعداد اشتغال آن از 50 نفر به 135 نفر افزایش و تجهیزات و ماشین آلات جدیدینیز خریداری شده است.

در این واحد تولیدی۱۰۰نفر از جوانان استان قطعات الکترونیکی خودرواز قبیل رله دوبل ،سنسور سرعت،اتو فلاشر،تایمر و دیگر قطعات برقی شرکت های خودرو سازی سایپا و ایران خودرو رارا تولید می کنند.

سرمایه گذاران افسران گردان های اقتصادمقاومتی هستند

به گفته ناصر کهنی سرمایه گذار و مدیر عامل شرکت الکترونیک پردازش سبلان اردبیل ، فاز دوم این طرح تولیدی نیز در حال احداث است که با تکمیل و راه اندازی آن برای ۷۰۰ نفر اشتغال زائی جدید ایجاد میشود.کهنی گفت: مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان از محل تسهیلات رونق تولیدبه این واحد تولیدی پرداخت شده است.

استاندار اردبیل سپس از واحد نیروگاه خورشیدی در حال احداث نمین نیز بازدید کرد.

واحد تولیدی شیرهای صنعتی، دیگر واحد تولیدی بود که مورد بازدید استاندار اردبیل قرار گرفت که در این واحد تولیدی انواع شیرهای صنعتی تولید می شود که در صنعت پتروشیمی و نفت و گاز کاربرد دارد و ۵۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.