شش طرح توسعه فرهنگی و اجتماعی تربت جام تصویب شد

برگزاری دومین مجلس دانش آموزی تربت جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ دومین مجلس شورای دانش آموزی تربت جام با حضور فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی، نظامی و منتخبین در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار و شش طرح مورد تصویب قرار گرفت.

در این مجلس شش طرح پارک علم و فناوری، مشاوره نوجوان مسئول آینده، تاسیس خانه فرهنگ، ایجاد دبیرخانه موسیقی مقامی، نجات آب، فردا تشنه ایم و توانمند سازی معنوی و اجتماعی دانش آموزان مطرح و تصویب شد.

فرماندار تربت جام گفت: مهمترین رسالت دانش آموزان کسب علم و دانش است که باید یاد بگیرند در دوران ورود به جامعه دارای تعامل، صبر، اهل شور و مشورت باشند.

علی رستمی از دانش آموزان و فرهنگیان خواست کمک کنند تا این شهرستان در مسیر توسعه و کسب رتبه های علمی و آموزشی پیشرفت کند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش تربت جام نیز گفت: برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی یکی از راههای تمرین برای شرکت در کار جمعی و شرکت در سرنوشت خودشان است  .

سپس هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی تربت جام با اعلام شش طرح مذکور ، پس از استماع سخنان مخالفین و موافقین مورد تصویب قرار دادند.

انتهای پیام // س ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.