دبیر هیأت ناشنوایان استان اصفهان گفت: به دلیل مصدومیت کشتی‌گیران کلیدی، تیم اصفهان نتوانست از عنوان قهرمانی خود در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور ناشنوایان دفاع کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا آلویی اظهار کرد: چهل‌‌وسومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور ناشنوایان به میزبانی اصفهان در سالن تختی با حضور 13 تیم برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها، تیم لرستان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و تیم‌های مازندران و آذربایجان شرقی بر سکوهای دوم و سوم ایستادند و اصفهان به رتبه چهارمی دست پیدا کرد، کاپ اخلاق نیز به تیم اصفهان تعلق پیدا کرد و در پایان  جوایز و کاپ در 8 وزن به مقام‌های اول تا سوم توسط رئیس هیأت و مسؤولان فدراسیون و مدیران استانی اهدا شد.

به گفته دبیر هیأت ناشنوایان استان اصفهان، ورزشکاران استان‌های خراسان رضوی و شمالی، خوزستان، آذربایجان شرقی و غربی، البرز، مرکزی، کرمانشاه، همدان، اردبیل، مازندران، گیلان، لرستان و اصفهان در این مسابقات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه اصفهان همواره مدعی قهرمانی در این مسابقات بوده است، یادآور شد: تیم اصفهان بر خلاف دوره‌های قبل نتوانست نمایش قابل قبولی با وجود میزبانی از خود به جای بگذارد که به گفته مربی تیم، مصدومیت کشتی‌گیران کلیدی و قهرمان جهان استان دلیل این امر بوده است.

آلویی بیان داشت: سرپرستان، مربیان و کشتی‌گیران تیم‌های شرکت‌ کننده از نحوه میزبانی اصفهان و هیأت ناشنوایان استان رضایت کامل داشتند و برای نخستین‌ بار هتل برای محل اسکان تیم‌ها در نظر گرفته شده بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار