طبیعت دوستان و حامیان تنوع زیستی مازندران یک قلاده گربه جنگلی و 13 قطعه پرنده زخمی را پس از درمان در طبیعت رها کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: طبیعت دوستان نوشهری یک بال قو فریادکش زخمی را به اداره حفاظت محیط زیست نوشهر تحویل که پس از بررسی شدت جراحت با هماهنگی اداره کل جهت درمان به شهرستان محمود آباد منتقل شد.

همچنین یک قلاده گربه جنگلی گرفتار در تله توسط دوستداران محیط زیست به اداره محیط زیست نوشهرتحویل و پس از اطمینان از سلامتی آن در زیستگاه مناسب رهاسازی شد.

علاقمندان تنوع زیستی ساروی نیز یک بهله جغد، دو بهله سارگپه را به اداره پارک ملی کیاسر و اداره حفاظت محیط زیست ساری تحویل دادند و به پناهگاه حیات وحش منتقل کردند تا پس از معاینات و اطمینان از سلامتی در زیستگاه اصلی رها سازی شود.

طبیعت دوستان بهشهری یک بال قوی گنگ به پناهگاه حیات وحش میانکاله تحویل و جهت مراقبت و تیمار و مداوا تحویل یکی از اعضا انجمن دوستداران محیط زیست زاغمرز داده شد و پس از دو هفته مراقبت در زیستگاه زمستان گذرانی اش در پناهگاه حیات وحش میانکاله رهاسازی شد.

حامیان تنوع زیستی نور یک بال قو و یک بهله عقاب که از ناحیه بال دچار شکستگی شده به اداره این شهرستان تحویل تا پس از مداوا رها سازی شود.

دوستداران محیط زیست قائمشهری نیز یک قطعه حواصیل و یک قطعه دارکوب کوچک به اداره این شهرستان تحویل تا پس از اطمینان از سلامتی در طبیعت رهاسازی شوند.

دوستداران تنوع زیستی بابلسری دو بال قو فریادکش را به اداره این شهرستان تحویل و پس از مداوا و درمان در تالاب های این شهرستان رهاسازی شد.

طبیعت دوستان آملی یک بهله جغد و حامیان تنوع زیستی بابلی یک بهله سنقر تالابی به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ها تحویل و پس از اطمینان از سلامتی در طبیعت رها سازی شدند.


رهاسازی پرندگان زخمی در مازندران +تصاویر


رهاسازی پرندگان زخمی در مازندران +تصاویر


رهاسازی پرندگان زخمی در مازندران +تصاویر
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.