همدان؛

پرداخت بیش از دو هزار میلیاردی تسهیلات رونق تولید در استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: تاکنون 2 هزار و 743 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان همدان پرداخت‌ شده است.

پرداخت بیش از دو هزار میلیاردی تسهیلات رونق تولید در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا قیاسی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تاکنون هشت جلسه کمیته اقتصادی ستاد اقتصاد مقاومتی برگزارشده است، اظهار کرد: این هشت جلسه 35 مصوبه داشته است.

وی با اشاره به اینکه 10 دستگاه اجرایی استان عضو کمیته اقتصادی ستاد اقتصاد مقاومتی هستند، ادامه داد: در جلسات کمیته اقتصادی پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی بررسی‌شده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به برگزاری 108 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان همدان، افزود: این 108 جلسه 770 مصوبه داشته است.

قیاسی با بیان اینکه از 770 مصوبه ستاد تسهیل تاکنون 363 مصوبه اجرایی شده و 264 مصوبه در حال پیگیری است، بیان کرد: تاکنون یک هزار و 140 طرح در سایت بهین یاب ثبت‌ نام کرده تا تسهیلات دریافت کنند.

وی با تأکید بر اینکه از یک‌هزار و 140 طرح ثبت‌نام کرده در سایت بهین یاب 685 طرح بررسی و مصوب شده است، ادامه داد: برای پرداخت تسهیلات رونق 98 طرح با یک‌هزار و 663 میلیارد ریال در بانک‌های استان در دست بررسی است.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون 249 میلیارد ریال به 135 واحد به‌ صورت مستقیم تسهیلات پرداخت‌ شده است، افزود: عقد قرارداد برای 284 طرح انجام‌شده که از این تعداد به 283 واحد با یک‌هزار و 444 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌شده است.


انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار