فرماندار نمین گفت: براساس آخرین گزارشات به دست آمده در حال حاضر به تعداد ۵۰۰۰ نفر در شهرستان نمین کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد عبدالعلی‌پور در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان نمین اظهار داشت: طبق آخرین گزارشات به دست آمده امسال به تعداد 5 هزار نفر در شهرستان نمین کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند و از زمان آغاز صدور کارت ملی هوشمند برای 16 هزار نفر در این شهرستان کارت ملی هوشمند صادر شده است.

وی افزود:‌ در حال حاضر در این شهرستان بالغ بر 800 نفر در صف دریافت کارت ملی هوشمند هستند و تمهیدات لازم برای ارائه کارت ملی هوشمند آنان انجام شده تا حداکثر تا پایان امسال کارت ملی خود را دریافت کنند و علاوه بر آن امسال برای بیش از یک هزار نفر نیز در این شهرستان 850 جلد شناسنامه جدید صادر شده است.

فرماندار شهرستان نمین گفت: با توجه به این‌که شهرستان نمین دارای ظرفیتها و قابلیتهای بسیار زیادی در بخش گردشگری است، در مدت 9 ماهه نخست امسال به تعداد یک هزار و 200 مهاجر از شهرستانها و استانهای دیگر به این شهرستان سفر داشته‌اند که امیدواریم بتوانیم با بهبود وضعیت کنونی از سال آینده پذیرای مهمانان بیشتری باشیم.

عبدالعلی‌پور تصریح کرد: طبق آمار به دست آمده مشخص شده که درصد ولادت در این شهرستان روند صعودی به خود گرفته به طوری که در طی 9 ماهه نخست امسال 778 مورد تولد و 252 مورد فوت در شهرستان نمین ثبت شده و این موضوع گواه از افزایش نرخ ولادت در این شهرستان دارد.

وی بیان کرد: امسال به تعداد 484 مورد ازدواج و 59 مورد طلاق داریم که این آمار نشان دهنده این است که نسبت طلاق به ازدواج در این شهرستان برابر 8 درصد است و امیدواریم این آمار با افزایش برنامه‌های کاهش آسیبهای اجتماعی و استفاده از راهکارهای اساسی کاهش یابد، به طوری که میزان طلاق در سطح این شهرستان تا حد امکان کاهش یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.