مدیرکل هواشناسی اردبیل گفت: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی سرعت باد در استان به ۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی دولتی‌مهر افزود: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی سرعت باد در اردبیل در ساعات و روزهای آینده به 70 کیلومتر در ساعت می‌رسد و هم‌اکنون نیز وزش باد بیشتر نقاط استان اردبیل به ویژه مرکز اردبیل را فرا گرفته و به احتمال قوی وزش باد امشب نیز در منطقه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه از صبح امروز شاهد وزش باد در بسیاری از نقاط استان اردبیل بودیم، افزود: رفته رفته بر شدت وزش باد در منطقه افزوده می‌شود و هم‌اکنون نیز وزش باد بیشتر مناطق استان اردبیل را در بر گرفته است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از امشب هوای اردبیل مه‌آلود، همراه با افزایش ابر خواهد بود و انتظار می‌رود فردا شاهد بارشهای پراکنده در برخی نقاط استان باشیم که این بارشها به صورت چشمگیر نخواهد بود.

دولتی‌مهر بیان کرد: براساس یش‌بینی سازمان هواشناسی در هفته جاری هوای بیشتر مناطق استان اردبیل مه‌آلود، همراه با افزایش ابر و وزش باد و نیز بارش‌های پراکنده همراه خواهد بود و پدیده قابل توجه بارش باران و برف در استان وجود نخواهد داشت و هوای معتدل در منطقه حاکم می‌شود.

وی اظهار کرد: بارشهای پراکنده بسیار خوبی در روزهای گذشته در استان اردبیل اتفاق افتاد که این امر خوشحالی کشاورزان منطقه را در پی داشت و امیدواریم در روزهای و ماه‌های منتهی به سال آینده شاهد بارش‌های خوب در اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.