در دسته‌بندی دستگاه‌های الکترونیکی به نظر می‌رسد ساعت‌های هوشمند می‌‌توانند نماد بارز شکست در سال گذشته تلقی شوند.

جایگاه بهترتبلت های اندروید سال ۲۰۱۷ +تصاویربه گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در سال ۲۰۱۶ میلادی در گروه تبلت‌های اندروید، به‌استثنای تبلت لنوو یوگابوک، حرکت قابل توجهی نه از سوی تولیدکنندگان عمده و نه از جامعه‌ی بزرگ و گسترده‌ی اندروید مشاهده نکردیم. اما در سوی دیگر داستان و با موفقیتی که سرفیس پروی مایکروسافت و آیپد پروی اپل از خود نشان دادند، مشخص شد که هنوز هم بازار فروش حتی برای تبلت‌های گران‌قیمت وجود دارد. نکته‌ی امیدوارکننده این است که پلتفرم اندروید هنوز هم می‌تواند فاصله خود را با رقبا جبران کند، چرا که بیشتر مشکلات فعلی در مورد این دستگاه‌ها، تنها از ناحیه‌ی نرم‌افزار و در نتیجه قابل حل هستند. با این حال برای حل آن‌ها به‌طور قطع نیازمند کمی دل و جرئت از سوی تولیدکنندگان هستیم.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که کاربران تبلت و به‌ویژه تبلت‌های سایز ۱۰ اینچ یا بزرگ‌تر با آن مواجه بوده‌اند، این است که همه‌ی اپلیکیشن‌ها در حالت افقی یا لنداسکیپ به‌خوبی اجرا نمی‌شوند. البته این مشکلی است که آیپدها هم به آن دچار هستند، اما مسلما در سیستم‌های اندروید بیشتر مشاهده می‌شود.

هیچ شکی وجود ندارد که اندروید به یک ویترین از بهترین اپلیکیشن‌های مخصوص تبلت، به‌خصوص در فروشگاه گوگل پلی نیاز دارد. گوگل جوایز سالانه و معرفی بهترین طراحی اپلیکیشن‌ها یا معروف‌ترین بازی‌ها را دارد، اما تقریبا هیچ چیز خاصی برای تبلت‌ها ندارد. اگر گوگل هنوز هم علاقه‌مند به قرار دادن اندروید روی تبلت‌ها باشد (به نظر می‌رسد که باید باشد)، بهتر است فهرستی منظم و به‌روز شده از برنامه‌هایی داشته باشد که نه‌تنها روی تبلت‌ به‌خوبی کار می‌کنند، بلکه دقیقا مختص تبلت‌ طراحی شده‌اند.

منبع: زومیت


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.