سهیل مهدی گفت:کنفدراسیون فوتبال آسیا حساسیت زیادی روی بحث حرفه ای سازی مدارک باشگاه ها دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سهیل مهدی بعد از جلسه نمایندگان 6 باشگاه در سازمان لیگ اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار تکمیل مدارک حرفه ای باشگاه ها شده بود که طی جلسه ای از مسئولان باشگاه ها مدارک تکمیلی را درخواست کردیم تا به afc ارسال کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: مدارک حرفه ای از سوی باشگاه ها باید به سازمان لیگ داده شود.براین اساس در جلسه امروز به جمع بندی خوبی رسیدیم و در اینباره اطلاعات لازم را به باشگاه ها دادیم تا معیارهای لازم برای کسب مجوز حرفه ای صورت گیرد.

مهدی درباره غیبت مدیران عامل چند باشگاه بیان کرد: سه مدیر عامل در این جلسه حضور داشتند و مابقی باشگاه ها هم نمایندگان خود را فرستاده بودند. همچنین مدیران عامل به علت غیبتشان عذرخواهی کردند. 

رئیس کمیته فنی و توسعه سازمان لیگ برتر در پایان خاطر نشان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رندوم مدارک باشگاه ها را بررسی می کند. به هر حال از 6 باشگاهی که امروز در سازمان لیگ نماینده داشتند،4 باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. ای اف سی حساسیت زیادی روی بحث حرفه ای سازی دارد و موضوعات درخواستی afc را به باشگاه ها اعلام کردیم تا آنها هر چه سریعتر مدارک حرفه ای خود را تکمیل کنند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار