اصفهان؛

اختلاف 20 امتیاز واقعیت مسابقه امروز نیست

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری کاشان گفت: بعضی سوت های داوران در جریان بازی باعث شد در آخر دیدار با پتروشیمی بندر امام (ره) بازی یکطرفه شود و اختلاف 20 امتیاز واقعیت مسابقه نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید صالحی دیشب پس از پایان دیدار تیم های شهرداری کاشان و پتروشیمی بندر امام (ره) در لیگ برتر بسکتبال در گفت و گو با خبرنگاران افزود: متاسفانه این سوت ها در جاهایی که ما به اختلاف خود با حریف نزدیک می شدیم زده می شد.
وی بیان کرد: فکر می کنم باید این موارد به کمیته داوران ارجاع شود که متاسفانه در بازی قبلی هم اتفاق افتاد ولی خود کمیته داوران هم دخیل بودند.
وی با بیان اینکه نمی دانم این موارد را به کجا ارجاع دهم ادامه داد: فکر کنم باید فیلم ها را برداشته و با محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال به طور مستقیم صحبت کنم.
صالحی بازی را خیلی خوب ارزیابی کرد و گفت: تیم پتروشیمی بیشترین پول را در سطح کشور و حرفه ای ترین باشگاه را دارد و از شرایط بسیار ایده آلی برخوردار است.
وی تصریح کرد: بازیکنان تیم مقابل خیلی خوب عمل کردند و مربی خوبی هم داشتند که با هدایت خوب بازی توانستند حق خود را گرفته وبرنده شوند.
در این دیدار که عصر دیروز در سالن پویش دانشگاه کاشان برگزار شد، تیم پتروشیمی بندر امام (ره) توانست با نتیجه ٨٢ بر ٦٢ شهرداری کاشان را مغلوب کند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.