مدیرعامل تیم سیاه جامگان گفت:سیاه جامگان تیمی ریشه دار است و نتایج خیلی خوبی نیز در ادوار گذشته لیگ برتر کسب کرده است.

علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت تیم سیاه جامگان پیش از شروع نیم فصل دوم لیگ برتر بیان کرد: بازیکنان خوب و باانگیزه تمرین می‌کنند و جو بسیار خوبی در اردوی تیم حاکم است. سعی کردیم از تعطیلات استفاده درستی کنیم و جدا از بالا بردن توان بدنی بازیکنان روی کارهای تاکتیکی زیاد کار کردیم.

وی با اشاره به بازی هفته شانزدهم سیاه جامگان مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: از زمانی که خداداد عزیزی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده است اعتماد به نفس بازیکنان نسبت به گذشته بیشتر شده است، سیاه جامگان تیمی بزرگ و ریشه دار در فوتبال ایران است و نتایج خیلی خوبی هم در ادوار گذشته لیگ برتر کسب کرده است. البته تقابل با ذوب آهن دشوار خواهد بود، چون آنها تیمی سختکوش در زمین هستند اما ما به دنبال ارائه نمایشی عالی برابر آنها و لذت بردن از بازی هستیم تا بتوانیم با کسب 3 امتیاز این بازی نتایج ضعیف نیم فصل نخست لیگ برتر را جبران کنیم.

عباسی در پاسخ به جدایی حمیدرضا علی عسگری از این تیم تصریح کرد: حمیدرضا علی عسگری هنوز قراردادش را با تیم ما فسخ نکرده است و به طور غیرقانونی به تیم ماشین سازی پیوسته است برهمین اساس سعی داریم از طریق سازمان لیگ این مشکل را پیگیری کنیم.

مدیرعامل سیاه جامگان درباره انصراف نکیسا از حضور در تیم سیاه جامگان گفت: خداداد عزیزی از من درخواست کرد تا هر طور شده نظر نیما نکیسا را برای حضور در تیم سیاه جامگان جلب کنم و برهمین اساس پس از صحبت هایی که با وی داشتیم قرار بر این شد تا پایان لیگ شانزدهم به کادر فنی تیم ما اضافه شود اما روز گذشته از طریق رسانه های خبری متوجه شدم که او از حضور در تیم سیاه جامگان انصراف داده است،شاید دلیلش این بوده که از لحاظ روحی و روانی در این برهه نمی توانست به تیم ما کمک کند.

وی درباره اینکه چه کسی قرار است به عنوان مدیرفنی تیم سیاه جامگان در نیم فصل دوم لیگ برتر انتخاب شود،عنوان کرد: هنوز فرد خاصی را برای این سمت در نظر نگرفته ایم،اما سعی داریم ظرف چند روز آینده با صلاحدید خداداد عزیزی یک فرد با تجربه و کاربلد را برای این پست انتخاب کنیم تا در ادامه لیگ برتر بتواند به تیم ما از لحاظ فنی کمک کند.

عباسی در پایان درباره بازیکنان جذب شده اظهار کرد: تاکنون بازیکنانی نظیر میلاد میداوودی،وحید عسگری،محسن آذر پاد،علی جلیلی،سالار افراسیابی و حسین کیانی مقدم به تیم ما اضافه شده اند. با توجه به اینکه نیم فصل دوم کار سخت است، طبیعی است که بازیکنان بیشتری را تقویت کنیم تا ما بتوانیم در پایان لیگ به یک رتبه تک رقمی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۱:۳۰ ۱۴ دی ۱۳۹۵
تو جدول معلومه تیم ریشه داریه فقط مربی کاربلد نداره تا ریشه اش بزنه بیاد بالای جدول
آخرین اخبار