مدیرعامل تیم سیاه جامگان گفت: قصد نداریم از خداداد به عنوان سرمربی در سیاه جامگان استفاده کنیم.

علی عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی با ماشین سازی تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر بیان کرد: با توجه به اینکه تیم در چند هفته اخیر نتوانسته نتایج مثبتی را کسب کند،بازیکنان در بازی روز پنج شنبه مقابل ماشین سازی با تمام توان به میدان خواهند رفت تا بتوانند با پیروزی در این دیدار هم نتایج اخیر را جبران مافات کنند و هم با کسب 3 امتیاز جایگاه مان را در جدول رده بندی لیگ برتر بهبود ببخشیم.

داوری ها به ضرر سیاه جامگان بوده است

وی با انتقاد از اتفاقات قضاوت ناعادلانه داوران علیه این تیم گفت: متاسفانه در این چند هفته اخیر داوری به ضرر تیم ما بوده است و امتیازات زیادی هم بابت این موضوع از دست داده ایم، امیدوارم از این هفته دیگر شاهد قضاوت های منصفانه تری از طرف داوران باشیم.

در نیم فصل چند بازیکن از سیاه جامگان جدا می شوند

عباسی درمورد اینکه چند بازیکن با این تیم در نیم فصل دوم قطع همکاری خواهند کرد،افزود: باید صبر کنیم تا نیم فصل به پایان برسد و پس از مشورت با خداداد عزیزی و سایر اعضای کادر فنی به این نتیجه برسیم که چه بازیکنانی در نیم فصل دوم از سیاه جامگان جدا شوند.

مدیرعامل سیاه جامگان درباره اینکه در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن به مجموعه این تیم اضافه خواهند شد،اظهار کرد: به طور حتم در فصل نقل و انتقالات 5 یا 6 بازیکن با کیفیت به تیم اضافه می شوند تا در ادامه فصل با حضور این بازیکنان بتوانیم به جایگاهی که لیاقتش را داریم دست پیدا کنیم.

وی درخصوص جذب حامی مالی برای هزینه های جاری این باشگاه در ادامه فصل بیان کرد: با چند شرکت برای تامین هزینه های جاری باشگاه در ادامه فصل مذاکره کرده ایم و در پایان از بین این شرکت ها با آن مجموعه ای که بتواند به تعهداتش در قبال باشگاه پایبند باشد قرارداد همکاری امضا خواهیم کرد.

کاظمی نمی تواند روی نیمکت ماشین سازی بنشیند

عباسی در خصوص قرارداد کاظمی با باشگاه سیاه جامگان و پیوستنش به ماشین سازی تبریز اظهار کرد: خیلی واضح است که یک مربی نمی‌تواند هم زمان در دو تیم حضور داشته باشد و به دلیل اینکه کاظمی هنوز قرارداد خود را با سیاه جامگان فسخ نکرده است نمی‌تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت ماشین سازی بنشیند.قرارداد باشگاه با کاظمی یکساله به امضاء رسیده بود اما کاظمی زمانی که کناره گیری کرد، در حد صحبت به ما گفت و دیگر برای فسخ قرارداد و تسویه حساب مراجعه نکرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در فدراسیون فوتبال، کاظمی سرمربی رسمی سیاه جامگان است گفت: تا زمانی که برای فسخ قرارداد و حسابرسی مراجعه نکند به گفته فدراسیون برای وی کارت صادر نخواهد شد.

مدیرعامل سیاه جامگان با اشاره به قدرت واقعی این تیم در نیم فصل دوم گفت: در حال انجام دادن اقداماتی هستیم تا مانند سال هایی که ابومسلم با قدرت در رقابت های لیگ برتر شرکت می کرد، ما هم بتوانیم از نام و اعتبار فوتبال خراسان دفاع کنیم.

عملکرد تیم راضی کننده نبوده است

عباسی درباره اینکه امتیازات این تیم را تاکنون چطور ارزیابی می کند،افزود: عملکرد تیم تاکنون راضی کننده نبوده است، بیشتر امتیازاتی را که تیم تا هفته سیزدهم از دست داده است را مربوط به تغییرات پیاپی در کادر فنی تیم می دانم،برنامه ریزی مجموعه مدیریتی باشگاه این است که در پایان فصل جزو ده تیم بالای جدول قرار بگیریم و امیدواریم در پایان به این هدفمان دست پیدا کنیم.

از خداداد رضایت داریم

مدیرعامل سیاه جامگان در مورد عملکرد خداداد عزیزی در این تیم اظهار کرد: عملکرد خداداد تاکنون رضایت بخش بوده است، اگر با بد شانسی و ناعدالتی ها در داوری مواجه نمی شدیم،می توانستیم در بازی های مان نتایج بهتری را کسب کنیم.

وی در مورد مسعود همامی بیان کرد: روز گذشته مسعود همامی در تمرینات تیم شرکت کرد و قرارداد با همامی نهایی شد،در ادامه فصل نیز از حضور این بازیکن در ترکیب تیممان بهره خواهیم برد.

خداداد سرمربی سیاه جامگان نمی شود/شخص دیگری به این سمت برگزیده می شود


عباسی در پایان درباره اینکه امکان سرمربیگری خداداد در این تیم در ادامه فصل هست یا خیر،خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان خداداد به عنوان سرمربی تیم سیاه جامگان انتخاب نمی شود،زیرا سعی مان براین است که با خداداد در طولانی مدت همکاری داشته باشیم.دوست داریم وی تا سالیان سال به فعالیتش در سیاه جامگان ادامه دهد زیرا اگر خداداد به عنوان سرمربی تیم منصوب شود و نتواند نتایج مناسبی را کسب کند در آن صورت چاره ای جز قطع همکاری با وی نخواهیم داشت به همین دلیل دوست نداریم وی را به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم بنشانیم.تاکنون برای انتخاب سرمربی در ادامه فصل به نتیجه قطعی دست نیافته ایم، پس از پایان نیم فصل و مشورت با خداداد بهترین گزینه را برای تیم انتخاب خواهیم کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار