جشنواره همگانی استعدادیابی با همکاری اداره آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رئیس هیئت ورزش همگانی خوزستان گفت: جشنواره همگانی استعدادیابی در ۵ رشته کشتی آزاد و فرنگی، بیلیارد، کاراته، بسکتبال و گلف در خوزستان برگزار می‌شود.

حمیدسالمی ، اظهار داشت: دستور برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی توسط وزارت ورزش و جوانان به استان‌ها ابلاغ شد و  این ماموریت را به فدراسیون ورزش‌های همگانی محول کرده است.

وی با اشاره به هدف برگزاری جشنواره همگانی استعداد، افزود: با توجه به اینکه ورزشکارانی در استان وجود دارد که با شناسائی استعدادهای‌شان می‌توانیم آن‌ها را در رشته‌های مربوطه برای مسابقات کشوری، آسیایی و جهانی تقویت کنیم.

رئیس هیئت ورزش همگانی خوزستان عنوان‌کرد: وزارت ورزش و جوانان، استان‌های کشور را برای استعدادیابی در رشته‌های مختلف تقسیم‌بندی کرده که در خوزستان رشته‌های ورزشی از قبیل کشتی آزاد و فرنگی، بیلیارد، کاراته، بسکتبال و گلف استعدادیابی می‌شوند.

وی با بیان اینکه جشنواره همگانی از 29 دی‌ماه آغاز و تا 2 بهمن‌ماه ادامه دارد، گفت: با توجه به ظرفیت خوزستان پیش‌بینی می‌شود که 2 هزار نفر در این جشنواره ثبت‌نام و در طرح استعدادیابی شرکت کنند.

سالمی افزود: در جشنواره همگانی استعدادیابی مخاطبان اصلی دانش‌‌آموزان هستند که این جشنواره در رده سنی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.