اهواز؛

اجرایی شدن طرح کانون مدرسه در دزفول

طرح کانون مدرسه در دزفول آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،کارشناس مسئول کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول گفت: به منظور بهره مندی دانش آموزان مدارس از ظرفیت های موجود در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طرح کانون مدرسه با همکاری آموزش وپرورش در مدارس دزفول در حال اجرا می باشد.

سعید گل گل افزود: در این طرح دانش آموزان دختر و پسر دوره دوم تا ششم ابتدایی در قالب یک برنامه مشخص وهدفمند در مراکز کانون پرورش حضور می یابند و مربیان کانون با اجرای برنامه های متنوع و جذاب فرهنگی هنری با شیوه های نوین دانش آموزان را با مهارت های زندگی آشنا می کنند.

وی اضافه کرد: طرح کانون مدرسه تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد و امیدواریم با اجرای آن بتوانیم خدمات رسانی فرهنگی خود را به تعداد بیشتری از دانش آموزان ارائه کنیم.

گل گل گفت: طرح کانون مدرسه در مراکز 3 و4 کانون دزفول در حال اجرا می باشد.

تعداد 74 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در دزفول مشغول به تحصیل هستند.

کارشناس مسئول کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول اظهار داشت: این فیلم به تهیه کنندگی حسن آقاکریمی و کارگردانی غلامرضا رمضانی اکران شده که موضوع آن درباره گروهی از دانش آموزان میبدی است که برای اردوی 2 روزه به شمال کشور سفر می کنند اما در آستانه رفتن به سمت دریا برنامه آنها از طرف مسئولان مدرسه تغییر می کند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.