کرمانشاه؛

آمار نزولی طلاق و ازدواج در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از کاهش چهار درصدی آمار ازدواج و کاهش حدود پنج درصدی طلاق در 9 ماهه امسال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فضل‌اله رنجبر گفت: برخورداری از آمارهای دقیق‌ و مشخص بودن هویت افراد، به نظم اجتماعی کمک زیادی خواهد کرد، ضمن اینکه در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های آتی جامعه نیز اثر مثبت خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه هیچ روستایی بدون معلم و مدرسه نیست، از معلمان مدارس روستایی خواست تا روستاییان را برای ثبت وقایع حیاتی راهنمایی کنند.

فرماندار کرمانشاه از همه دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و مراکز خدمات جهاد کشاورزی خواست تا ثبت احوال را در ثبت به موقع وقایع حیاتی یاری کنند.

وی سپس با تاکید بر اهمیت برخورداری جامعه از کارت ملی‌های هوشمند، بر لزوم برنامه‌ریزی برای برخورداری همه افراد از کارتهای ملی هوشمند تاکید و تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم در کشور هستیم، برخورداری افراد بیشتر از کارتهای ملی هوشمند در برگزاری مطلوب‌تر انتخابات‌ اثرگذار خواهد بود.

رنجبر در ادامه اشاره‌ای هم به آمار ازدواج و طلاق در 9 ماهه نخست سال جاری در شهرستان کرمانشاه داشت و با اشاره به کاهش حدود پنج درصدی طلاق در این مدت، این اتفاق را خوشایند دانست و ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی مناسب شاهد پایین آمدن آمار طلاق در شهرستان باشیم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، طلاق ، ازدواج ، نزولی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.