مسئول دبیرخانه ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجدنیشابور از بازدید وارزیابی عملکرد کانون های مساجداین شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام هادی حسین آبادی گفت: به منظور بررسی و ارزیابی فعالیتها و برنامه های کانون های فرهنگی هنری شهرستان نیشابورکارشناسان این دبیرخانه در ادامه سلسله بازدیدهای خود از 148کانون فرهنگی هنری مساجد نیشابور وفیروزه بازدید و برنامه ها و فعالیتهای این کانون ها را مورد ارزیابی قرار خواهندداد.

وی افزود:نهادینه کردن برنامه ها و سیاستهای ستاد عالی و دبیرخانه استان، تبیین ضرورتهای فرهنگی کانون ها و رونق بخشیدن به فعالیتهای فرهنگی و هنری، آسیب شناسی فعالیتها و عملکرد کانون ها به همراه ارائه راهکارهای فرهنگی و ارزیابی فعالیتهای انجام شده از اهداف ماست.

مسئول دبیرخانه ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجدنیشابور خاطر نشان کرد: ما به دنبال بررسی نقاط قوت و ضعف این فعالیتها، بررسی میزان جذب جوانان و نوجوانان به مسجد، تعیین تکلیف کانون های نیمه فعال و راکد، بررسی فعالیتهای آموزشی و پژوهشی کانون ها و بررسی وضعیت کتابخانه های کانون ها هستیم.

حسین آبادی افزود:با توجه به اینکه حمایت، هدایت و نظارت از رسالتهای اصلی ما در دبیرخانه ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد نیشابور وفیروزه می باشد لذا سعی ما این است تا با ارزیابی از کانون ها بتوان به جمع بندی مناسبی دست پیدا کنیم و به اهداف مشخص شده در حوزه برنامه ریزی، شناخت آسیبها و نقاط قوت و ضعف برسیم.

وی تصریح کرد:در راستای طرح سطح بندی و طبق برنامه ریزی های انجام شده از تمامی کانون های فرهنگی هنری مساجد نیشابوروفیروزه تا انتهای بهمن 95 بازدید به عمل آمده و فعالیتهای آنان مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.