فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در 7 میدان اصلی شهر اردبیل چراغ های سلولی خورشیدی نصب می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جواد زنجانی در جلسه شورای ترافیک شهرستان اردبیل از نصب چراغ های سلولی خورشیدی راهنمایی و رانندگی در 7 نقطه اصلی شهر خبر داد و افزود: با نصب این چراغ ها در صورت قطع برق در میادین و چهار راه های اصلی مشکلی از بابت چراغ های راهنمایی و رانندگی نخواهیم داشت و بقیه میادین هم در مرحله بعدی اجرایی خواهد شد .

وی در خصوص مشکلات ترافیکی میدان قدس اظهار داشت: هم‌اکنون در پل قدس اردبیل که عملیات اجرایی آن تازه شروع شده شاهد ترافیک زیادی هستیم که نیاز است موانع افزایش ترافیک در این منطقه برداشته شود تا دغدغه و نگرانی رانندگان برطرف شود.

فرماندار اردبیل با اشاره به این‌که برخی موانع در پل قدس ایستگاه سرعین سبب افزایش ترافیک شده است، افزود:انتظار می‌رود تا پایان این ماه موانع برداشته شود و برنامه‌ریزی‌های اساسی برای اجرای این پروژه در اردبیل انجام شود تا شاهد کاهش ترافیک در منطقه باشیم.

زنجانی هم چنین بر راه اندازی مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک تاکید نمود و گفت: نصب دوربین های کنترل و هم چنین برخورد با رانندگان پر خطر که در داخل شهر امنیت مردم را به خطر می اندازند باید مورد توجه راهنمایی و رانندگی قرار گرفته و در همین راستا نیز نقاط حادثه خیز و پر تصادف باید کارشناسی و برطرف گردد.

وی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی پل‌های عابر پیاده در اردبیل خبر داد و بیان کرد:‌ این امر با همکاری شورای شهر اردبیل انجام می‌شود و در مناطقی که نیاز به ایجاد پل عابر پیاده است، انتظار می‌رود دستگاههای مربوطه اقدامات اساسی و لازم را انجام دهند.

زنجانی تصریح کرد: نیاز است برای برطرف کردن رفت و آمد مشکلات دانش‌آموزان در برخی مدارس اردبیل پل‌های عابر پیاده نصب شود که این امر نیازمند تصمیمات و مشارکتهای همگانی و اساسی است، تا بتوانیم تصمیمات لازم را در این زمینه اتخاذ کنیم.

وی افزود: نصب تابلوها و علائم ایمنی در جاده‌ها یک امر ضروری است که برای اجرای این طرح اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل اقدامات خوبی انجام داده که انتظار می‌رود این اقدامات به صورت همه‌جانبه در مناطق مختلف شهرستان اردبیل تداوم یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.